وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتقاد شدید یالثارات از احمدی نژاد !

هفته نامه یالثارت ارگان انصار حزب الله و از حامیان جدی دولت، در شماره اخیر خود با حمایت ازطرح امنیت اجتماعی، از رئیس جمهور بابت نامه خود به وزیر کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه خبر «شفاف» یا لثارات هم در یادداشت هفته خود به قلم محمد صادق کوشکی و هم در گزارشی که با برخی از نمایندگان مجلس گفت و گو کرده در مخالفت با دستور رئیس جمهور به وزارت کشور، از طرح امنیت اجتماعی حمایت کرده است.

محمد صادق کوشکی که برای انصار حزب الله نامی آشناست، در یاد داشتی با عنوان«تعلیق به محال» صریحا احمدی نِژد را مورد انتقاد قرار داده است و اطرافیان وی را فاقد صلاحیت لازم برای پیشبرد طرح امنیت اجتماعی دانسته است.

وی با بیان بخش هایی از دستورات پنج گانه رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص طرح امنیت اجتماعی، نوشته است، شرایطی که رئیس جمهور برشمرده اند بسیار آرمانی و خوب است اما موکول کردن اجرای طرح امنیت اجتماعی به پیدا کردن و به کار گماردن افرادی با صفات مورد نظر رئیس جمهور در بهترین حالت تعلیق به محال تلقی می شود!( مثل اینکه فردی اجرای کاری را به رسیدن هفت شنبه موکول کند!)

کوشکی در ادامه پرسیده است: خداوکیلی افراد منتخب رئیس جمهوری برای استانداری ها، کابینه و حوزه مشاوران ایشان واجد صفات فوق الذکر هستند؟ راستی ایشان برای انتخاب اطرافیانشان نهایت دقت را به کار بستند؟ اگر این گونه بوده است پس تعویض های پی در پی همکاران ایشان چه معنایی داشته است؟

گفتنی است احمدی نژاد در بیان ویژگی های افرادی که برای صیانت از حریم عمومی به کار گمارده می شوند در نامه خود به محصولی نوشته بود:" بایستی خود عامل و متخلق و حقیقتا پاک و دوستدار خلق خدا بوده و به مردم اعتماد داشته باشند. باید در انتخاب افرادی که می خواهند دیگران را به اخلاق والا توصیه کنند، نهایت دقت به عمل آید و پس از آموزش ها و تعلیمات درست بر مبنای اندیشه حقیقی اسلام به کار گیری شوند."

این استاد دانشگاه در ادامه پرسیده است: آیا همین ماموران و مسئولانی که روزانه با هزاران ارباب رجوع سر و کار دارند"متخلق و عامل و حقیقتا پاک و دوستدار خلق خدا هستند"؟ اگر هستند پس فساد اداری و مافیا چیست و چه معنی می دهد؟ آیا رئیس جمهور برای اداره بانک ها، وزارت نفت، شرکت های دولتی...افرادی یافته اند که بر مبنای اندیشه حقیقی اسلامی به کار گیری شوند؟ اگر پاسخ مثبت نیست( که نیست) پس چرا چنین توقعی را از مجریان طرح امنیت اجتماعی دارند؟

وی همچنین افزوده است: وقتی دانشگاه های مملکت نتوانسته اند برای تدریس دروس اسلامی، افرادی که واجد حداقل صلاحیت ها باشند را جذب کنند آنگاه وزیر کشور برای اجرای طرح امنیت اجتماعی افرادی" عامل، متخلق، حقیقتا پاک و ..." را از کجا پیدا کند؟ ( شاید منظور رئیس جمهور چهره هایی نظیر دکتر مشایی، دکتر رحیمی، دکتر شمقدری، دکتر جوان فکر، دکتر زریبافان، فاطمه رجبی، دکتر محصولی و مهرداد جان خودمان باشد! اما با کمال تاسف این عزیزان آنقدر سرگرم خدمت رسانی و مهرورزی هستند که دیگر امکان استفاده از آنان در اجرای طرح امنیت اجتماعی وجود ندارد!)

نویسنده یا لثارات در قسمت پایانی به ارتباط این دستور با انتخابات اشاره کرده و نوشته است: آقای احمدی نژاد می توان حدس زد که متن فرمان 5 ماده ای به قلم کدامیک از مشاوران شما نوشته شده است! به نظر شما این فرمان در آستانه انتخابات چه معنا و مفهومی دارد! آیا در جلب قلوب مومنین موثر خواهد افتاد؟ آیا حامیان شما در انتخابات 84 را به آینده دلگرم خواهد کرد؟ برادر عزیر بهتر نیست در مواردی از این دست به جای پذیرش نظر دستیاران و مشاورانی که حال و روزشان برای همه مشهود است کار را به کاردان بسپارید و اگر تمایلی به دخالت مثبت ندارید از مشارکت منفی پرهیز کنید؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد