وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احتمال کناره‌گیری خاتمی

ارگان حزب اعتماد ملی اعلام کرد: ستادهای تبلیغاتی سیدمحمد خاتمی با عنوان او فعالیت نمی‌کنند، تا اگر به هر دلیل خاتمی در صحنه انتخابات حاضر نشد آنها بتوانند فعالیت خود را بر نامزد دیگری انتقال دهند.




به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی، ستادهای تبلیغاتی سید محمد خاتمی با عنوان او فعالیت نمی کنند و این تصمیم در آخرین نشست گروه راهبردی - تبلیغاتی ستاد مرکزی خاتمی تصویب شده و بر مبنای این تصمیم گروه‌های سیاسی و حزبی با تابلوهای تبلیغاتی خود وارد تبلیغات می‌شوند تا اگر به هر دلیل خاتمی در صحنه انتخابات حاضر نشد آنها بتوانند فعالیت خود را بر نامزد دیگری انتقال دهند.
به همین دلیل قرار است که ستاد انتخاباتی خاتمی زیر یک عنوان خاص نباشد بلکه احزاب و گروه‌ها هر کدام با لوگوی حزبی خود ستادهای جداگانه‌ای برای رقابت سید محمد خاتمی راه بیندازند.
برخی از مسئولان ستاد خاتمی با این امر مخالف هستند زیرا اعتقاد دارند که افراد کمتری حاضر می شوند در ستادی که متعلق به یک حزب و یا گروه خاص است فعالیت کنند، احزاب مشارکت، سازمان مجاهدین، مجمع روحانیون مبارز و برخی گروههای دیگر از جمله حامیان کاندیداتوری خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد