وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حواشی نشست خبری اعلام کاندیداتوری سید محمد خاتمی

نشست خبری اعلام کاندیداتوری سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم با حاشیه‌هایی همراه بود.

این نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر مجمع روحانیون مبارز واقع در بلوار کاوه تهران آغاز شد.

محل برگزاری نشست مجاور نمازخانه بود که این امر موجب شده بود عکاسان و فیلمبرداران برای تهیه تصویر از نمازجماعتی که خاتمی هم در آن حضور داشت، در این محل ازدحام کنند.

حدود 50 خبرنگار و عکاس این نشست خبری را از نزدیک پوشش دادند.

در ابتدای این برنامه، مجید انصاری از اعضاء شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، به افتتاح سایت مجمع اشاره کرد و در ادامه از خاتمی خواست با اعلام کاندیداتوری خود، عیدی بدهد.

خاتمی که برخلاف برنامه‌های اخیر خود با عبای سیاه رنگ در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در ابتدای سخنانش به تمجید از مجمع روحانیون مبارز به عنوان یک تشکل روحانی روشنفکر پرداخت.

رئیس جمهور سابق، پس از بیان مقدمه‌ای کوتاه کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم را اعلام کرد.

موسوی بجنوردی، موسوی‌خوئینی‌ها، انصاری، موسوی لاری، صدوقی، کیان‌ارثی، ابطحی و تعداد دیگری از اعضاء مجمع روحانیون خاتمی را در این نشست همراهی می‌کردند.

خاتمی پس از پایان سخنان خود تریبون را ترک کرد و پس از قرار گرفتن در حلقه خبرنگاران به هیچ‌یک از سؤالات پاسخ نداد.

وی با حائل قرار دادن ویلچر یکی از جانبازان حاضر در نشست قصد باز کردن راه برای خروج از اتاق کنفرانس را داشت که سرانجام با تلاش محافظان، از درب پشت خارج شد.

خاتمی در واکنش به سؤال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه گویا تعارف کاندیداتوری میان شما و مهندس موسوی به تعارض و جنگ قدرت تبدیل شده است و آیا فکر می‌کنید موسوی انصراف خواهد داد، تنها لبخند زد.

وی به سؤال دیگر خبرنگار برنا درخصوص اینکه آیا اختیارات رئیس‌جمهور نسبت به 4 سال قبل تغییری کرده است که قصد کاندیداتوری مجدد را دارید، نیز پاسخ نداد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد