وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سخنرانی قالیباف در جمع مردم قم

شهردار تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک کشور مقتدر، تاثیرگذار و صاحب نفوذ در عرصه بین‌المللی تبدیل شده و در همه محاسبات جهانی، قدرت تصمیم‌گیری دارد.

دکتر محمدباقر قالیباف یکشبنه شب درمراسم گرامیداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهار مردان قم افزود : آمریکا بدون مشارکت ایران نمی‌تواند درمورد هیچ موضوعی در منطقه خاورمیانه تصمیم موثری بگیرد و این یکی ازدستاوردهای برزگ انقلاب است.

وی تصریح کرد:دشمنان برای ناامن کردن کشور وارد منطقه شدند و حتی کشورهای اطراف ما را اشغال کردند، ولی بر خلاف قصدشان نه تنها کشور ما ناامن نشد ،بلکه به گهواره آرامش تبدیل شده است.

قالیباف گفت : پیروزی بر رژیم منحوس پهلوی مصداق پیروزی خون بر شمشیر است و این انقلاب با تکیه بر ایمان و فرهنگ جهاد و شهادت طلبی به پیروزی رسید وی افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،بحران‌های زیادی از جمله قائله منافقین و گروه‌های چپ و مهم تر از همه جنگ تحمیلی را به سلامت پشت سر گذاشتیم و ملت در این حوادث با محبت، برادری همراه با عقلانیت، تدبیر وبرنامه ریزی با تکیه بر فرهنگ شهادت طلبی پیروز شد.

قالیباف اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و در دفاع مقدس فرهنگی را به دنیا ارایه داد که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود .

شهردار تهران گفت: حزب الله لبنان به خاطر الگوگیری از این فرهنگ توانست رژیم اشغالگر قدس را در یک جنگ نابرابر شکست دهد.

وی افزود : در همه حوادث تاریخی شوروی و آمریکا همیشه مخالف هم بودند ولی این دو ابر قدرت در دوران جنگ تحمیلی با هم متحد شدند تا انقلاب را شکست دهند ،ولی آنها یک شکست تاریخی را پذیرفتند.

قالیباف تصریح کرد : فرهنگ جهاد و شهادت طلبی تنها مربوط به دوران جنگ نیست بلکه باید در مساله اقتصاد و سیاست نیز باید این فرهنگ را داشته باشیم.

وی اظهار داشت : ما در هر عرصه‌ای که دچار چالش و مشکل هستیم باید به خود بازگردیم و بدانیم که در جایی از اندیشه اصیل انقلاب ، فاصله گرفته‌ایم و هرچه از این اندیشه بیشتر فاصله بگیریم مشکلات ما افزونتر خواهد شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک نبرد نبود، بلکه یک فرهنگ بود ، ما نمی‌توانیم از انقلاب و اندیشه‌های آن سخن بگوییم ، ولی این دستاوردهای عظیم را نادیده بگیریم.

قالیباف گفت: دین می‌تواند نیازهای مادی و معنوی انسان را در عصر حاضر تامین نماید و ما اگر نتوانیم این فرهنگ و اندیشه را تعمیق دهیم، به امام راحل (ره) و شهدا ظلم کرده ایم.

وی افزود: ما امروز مانند دوران جنگ باید با وحدت ،همدلی و خرد جمعی برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهایی که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند ، حرکت کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: شرایط امروز دنیا از نظر عقلانیت به ما اجازه نمی دهد که خود را با گذشته مقایسه کنیم ، برخی عملکردهای انقلاب را با رژیم گذشته مقایسه می‌کردند و این کار بسیار اشتباهی است ،چرا که رژیم گذشته فاسد و دنبال منافع مادی خود بود و نباید با امروز ما مقایسه شود.

وی گفت: شهر قم بیانگر ارزش‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف بود و مفاهیمی مانند دیانت در کنار سیاست و ایمان در کنار عمل را خوب به نمایش گذاشتند.

قالیباف افزود: توجه به شهر قم از نظر مادی و معنوی به معنای خدمت به اندیشه انقلاب اسلامی است ،خصوصا حوزه‌های علمیه که حکومت داری بر مبنای توحید از افتخارات
آنها و حضرت امام راحل(ره) می‌باشد.

مجمع پیروان خط امام و رهبری به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد