وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خاتمی : با جدیت در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنم

فایل صوتی سخنرانی خاتمی و اعلام کاندیداتوری وی را با کلیک کردن بر اینجا دانلود کنید


خاتمی یکشنبه 20 یهمن در مراسم افتتاح سایت مجمع روحانیون مبارز در میان تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی افزود : با جدیت اعلام می کنم که در انتخابات ریاست حمهوری شرکت می کنم ،اما چند نکته در این میان مهم به نظر می رسد یکی این که احیانا بیان شده که من دچار تردید بوده‌ام، من هیچگاه تردید نداشته‌ام گرچه تدبیر خاصی برای حضور در صحنه و این که چه کسی و به چه صورتی شرکت کند، داشتم.
خاتمی افزود: اما مگر می شود کسی نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد؟ ما دلبسته به این کشور هستیم و عظمت آن را می خواهیم و آرمان‌های انقلاب ما نیز همین است. مگر می توان نسبت به حضور در این عرصه تردید داشت؟ خدا را شکر که ما بی تفاوت نیستیم و حق و وظیفه خود می دانیم که در صحنه حضور داشته باشیم، انقلاب متعلق به مردم و کشور است.
خاتمی گفت: همه ما نسبت به کشور احساس تعهد می کنیم و این که چگونه حضور بیابیم تدبیر در کار بود اما تقدیر الهی بر تدبیر من غلبه کرد.
وی ادامه داد: نکته دوم این که این حضور، جا را برای هیچ کس و هیچ جریانی تنگ نمی کند، راه باز است و حضور و شور مردم هم با اهمیت است. چرا که معتقدم حضور افراد با سلایق مختلف می تواند زمینه حضور مردم در انتخابات را پرشور کند . جا برای هیچکس تنگ نیست و امیدوارم این حضور و حضورهای دیگر زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه باشد و هر چه باشد خیر است.
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: نکته سوم این است که در اینجا از همه کسانی که حمایت کرده اند و یا قصد حمایت دارند ، تقدیر می کنم و خودم را سرباز کوچک برای ملت می‌دانم و طبعا در هر کجا که باشم بعد از خدا خودم را در برابر ملت ایران مسئول می دانم و معتقدم کسی که در راس قوه اجرایی کشور قرار می گیرد از نسبت مساوی با آحاد ملت ایران برخودار است و همواره کوشیده ام با قوت و قدرت و امیدواری به آینده تشکل ها حضور داشته باشند و بستر نقد رونق بیشتری داشته باشد.
سید محمد خاتمی اظهار داشت: در آستانه سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب ، جامعه نوین ایران که حیات خود را با پیروزی انقلاب آغاز کرد به دهه چهارم عمر خود وارد می‌شود و یکی از افتخارات مجمع روحانیون مبارزه پایبندی به انقلاب و آرمان های بلند آن و راه اندیشه امام و توجه به خواست تاریخی ملت ایران برای اعتلای دین، پیشرفت، استقلال و عدالت است.
خاتمی ادامه داد: ملت ایران به این اصل پایبند است و عمدتا کسانی که به اسلام و ایران دل بسته اند حتی انتقاد و اعتراض آنها نیز از پایگاه پایبندی به این آرمان ها است و نقد خود را از این دریچه بیان می کنند که آیا آنچه صورت می گیرد منطبق با آرمان ها است؟
رئیس بنیاد باران ادامه داد: به همین دلیل نیز شاهدیم هر ساله سالروز انقلاب چه باشکوه برگزار می شود و اعضای مجمع روحانیون مبارزه نیز همگام با ملت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد