وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیشنهاد‌ مشاور احمدی‌نژاد به‌اصولگرایان

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد ناصر سقای بی ریا مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به اصولگرایان پیشنهاد داد تا در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه آینده، در کنار محمود احمدی نژاد رییس جمهوری نامزد دیگری را هم معرفی کنند تا مردم با او برای جانشینی احمدی نژاد پس از 8 سال آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، سقای بی ریا شنبه شب در مسجد رفعت قم گفت: اگر کسانی با نام اصولگرایی از محمود احمدی نژاد عبور کنند، بی شک، مردم از آنها عبور خواهند کرد و پس از 8 سال از ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز باید یک احمدی نژاد دیگر کار او را ادامه دهد.

وی در باره کاری که اصولگرایان باید در دهمین انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه آینده انجام دهند، اظهارداشت: باید یک نفر کاندیدا غیر از احمدی نژاد در کنار وی معرفی شود اما پیش از رای گیری به نفع احمدی نژاد کنار برود تا مردم این فرد را بشناسند و در دوره بعد که احمدی نژاد طبق قانون نمی تواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، به وی رای بدهند.

مشاور رییس جمهوری تصریح کرد: همانند سیدحسن نصرالله که در کنار شهید عباس موسوی - رهبر سابق حزب الله لبنان -بود، ما باید چنین عملی را انجام دهیم تا همه دشمنان را مایوس کنیم.

سقای بی ریا گفت: اینکه بعضی ها خیال می کنند اگر 8 سال دوره احمدی نژاد تمام شود، اوضاع تغییر خواهد کرد و فردی خواهد آمد که اوضاع را به نفع آنها عوض کند، خیال باطل در سر می پرورانند.

وی افزود: احمدی نژاد برای مردم ایران ملموس و شناخته شده است و مقام معظم رهبری نیز در وصف او بسیار سخن گفته اند.

مشاور رئیس جمهور در باره موضوع معرفی نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهارداشت: اصلاح طلبان یک جنگ زرگری به راه انداخته اند، اما مردم ایران این ترفندها را شناخته اند و فریب آنان را نمی خورند.

سقای بی ریا، طرح تشکیل دولت وحدت ملی را نیز یک طرح "سخیف" و "فروپاشیده" توصیف کرد که با سیستم نظام جمهوری اسلامی معنی و مفهوم پیدا نمی کند.

وی در باره تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه این شورا باید به وظیفه خود عمل کند، گفت: کسانی که در این شورا هستند جزو مطمئن ترین افرادند و هر چه شورای نگهبان بگوید باید تسلیم باشیم.

مشاور احمدی نژاد در باره طرح مناظره اصولگرایان واصلاح طلبان نیز اظهار داشت: اگرچه در طول 8 سال دوران دولت اصلاحات، آنان به اصولگرایان تریبون ندادند اما من معتقدم مناظره خوب است و باید مطابق اصولی از طریق صداوسیما و در سطوح عالی میان اصولگریان و اصلاح طلبان صورت گیرد.

وی همچنین ابراز عقیده کرد که اصلاح طلبان از منابر امام حسین (ع) استفاده ابزاری می کنند.

سقای بی ریا همچنین در باره نحوه فعالیت ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد در دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ستادها باید مثل دوره اول باشند و اگرچه از ویژگیهای خاصی بر حسب شرایط زمانه برخوردار خواهند بود، اما از بودجه دولتی استفاده نخواهند کرد و به حمایت های مردمی متکی خواهند بود.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون در بخش دیگری از سخنانش، دولت نهم را دارای بیشترین ارتباط با مراجع دانست و لزوم تقویت روزافزون آن را مورد تاکید قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد