وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شکوری:اگر خاتمی نیاید اصولگرایان از احمدی‌‏نژاد عبور خواهند کرد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر خاتمی بیاید اصولگرایان قطعا بر روی احمدی‌‏نژاد اجماع می‌‏کنند و اگر خاتمی نیاید اصولگرایان از احمدی‌‏نژاد عبور خواهند کرد و کاندیدای دیگری را مطرح خواهند کرد.

ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سکوت اصولگرایان در قبال انتخابات ریاست‌‏جمهوری گفت: یکی از دلایل اصلی سکوت اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌‏جمهوری این است که در جبهه اصلاحات هم هنوز صف‌‏بندی‌‏ها روشن نشده است که اصولگرایان با ملاحظه اصلاح‌‏طلبان بر روی کاندیداتوری خاص اجماع کنند.
وی افزود: هنوز مشخص نیست که اصلاح‌‏طلبان با یک کاندیدا وارد انتخابات شوند یا خیر. زیرا کروبی، خاتمی و موسوی گزینه‌‏های مطرح در میان اصلاح طلبان هستند و تا زمانی‌‏که تصمیم اصلاح‌‏طلبان برای انتخابات شفاف نشود اصولگرایان نمی‌‏توانند تصمیمشان را بگیرند.
شکوری اظهار داشت: اصولگرایان اکنون درباره اجماع بر روی احمدی‌‏نژاد اختلاف دارند و به همین منظور طرح عبور از احمدی‌‏نژاد مطرح شده است و اگر خاتمی بیاید اصولگرایان قطعا بر روی احمدی‌‏نژاد اجماع می‌‏کنند و اگر خاتمی نیاید اصولگرایان از احمدی‌‏نژاد عبور خواهند کرد و کاندیدای دیگری را مطرح خواهند کرد.
وی با اشاره به دلایل اصولگرایان برای عبور از احمدی‌‏نژاد خاطرنشان کرد: اصولگرایان از وضعیت کنونی ناراضی هستند و انتقاداتی به نحوه مدیریت احمدی‌‏نژاد دارند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی یادآور شد: اصولگرایان با این‌‏که سکوت کرده‌‏اند اما کاندیداهایشان مشخص است و برای اجماع بر روی یک کاندیدای مشخص منتظر تصمیم نهایی اصلاح‌‏طلبان هستند.
وی ادامه داد: قطعا در بین جریان اصولگرا با تعدد کاندیدا مواجه خواهیم بود و شاید درنهایت روی یک کاندیدا اجماع کنند.
شکوری تصریح کرد: اگر اصلاح‌‏طلبان هم با تعدد کاندیدا مواجه باشند و تا روز انتخابات هم به ائتلاف نرسند، قطعا در انتخابات پیروز نخواهند شد.
وی در پایان گفت: بعید می‌‏دانم که کروبی به نفع خاتمی کنار بکشد ولی ممکن است خاتمی به نفع کروبی در روزهای آخر کنار بکشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد