وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دفاع محسن رضایی از دولت وحدت ملی

محسن رضایی با بیان اینکه «معتقد به طرح ائتلاف کارآمد و متعهد هستم» از طرح دولت وحدت ملی دفاع کرد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام تصریج کرد: از طرح ائتلاف کارآمد و متعهد، دولت کارآمد طلوع می‌کند.

محسن رضایی که در جمع دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین سخن می گفت با بیان اینکه دولت وحدت ملی برای شرایط بحرانی پیش‌بینی شده است گفت: بنده به دلیل وجود داشتن احزاب فراوان در کشور معتقد به طرح ائتلاف کارآمد و متعهد بوده که از این ائتلاف دولت کارآمدی طلوع کند.

وی در عین حال بهره گیری از نخبگان را ضروری دانست و با تاکید بر این که باید مردم و نخبگان همراه هم باشند، افزود: حضور نخبگان در جامعه به عنوان راهبرد ملی تلقی شده و باید اجازه دهیم با بسیج انسان‌ها و نخبگان سرنوشت فرهنگی و اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار گیرد.

رضایی تصریح کرد: صحنه بین‌المللی برای فعالیت ایران فراهم است و رمز موفقیت در به میدان آمدن نخبگان در تمام زمینه‌ها می‌باشد.

رضایی در برابر سئولی درباره عملکرد دولت نهم هرچند دولت احمدی نژاد را یکی از پرتلاش ترین دولت‌ها در سی سال گذشته خواند که با تصمیم گیری‌های وسیع و تلاش‌های شبانه روزی و کم کردن فاصله مردم و دولت با سفرهای استانی موفق عمل کرده است اما درباره آن‌چه آسیب‌ها و نواقص این دولت عنوان شد، تصریج کرد: در این دولت برخی درگیری‌ها و اختلافات زیاد بوده و شاهد افزایش ثبات و وحدت بین مجلس و دولت نبودیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون کسری بودجه سال 88 گفت: در سیاست‌های اصل 44 پیش‌بینی می‌شد روزی به کسری بودجه برسیم و در این راستا اقتصاد کشور اجازه نمی‌دهد پس‌اندازها به مسیری دیگر هدایت شود، بنابراین باید برای حل مشکل بودجه دولت یک بازنگری در فعالیت‌های خود داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد