وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وحدت اصولگرایان یعنی عدم پیروزی اصلاح‌طلبان

دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: چنانچه اصولگرایان در مورد کاندیدای ریاست جمهوری به وحدت برسند، هیچ احتمالی برای پیروزی اصلاح‌طلبان باقی نمی‌ماند.

حبیب‌الله عسکراولادی عصر امروز در همایش بزرگ اصولگرایان در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب در ملاقات‌های اخیر آقایان کروبی، خاتمی و ناطق نوری فرموده‌اند من از کسی حمایت نمی‌کنم و با کسی هم مخالفت ندارم اما از دولت فعلی بیشتر حمایت می‌کنم چرا که از شعارهای امام و انقلاب مثل دیگران خجالت نمی‌کشد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در مورد انتخابات آینده ریاست جمهوری به دنبال توافق جمعی و وحدت هستند اظهار داشت: یک گروه از اصولگرایان می‌گویند احمدی‌نژاد و لاغیر، گروهی دیگر هم در حال مطالعه هستند و برخی هم غیر از احمدی‌نژاد را مطرح کرده‌اند.

عسکراولادی افزود: ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری برآنیم تا به سمت اکثریت برویم و نظرسنجی خواهیم کرد که تولید خودمان باشد و مصرف‌کننده نظرسنجی دیگران نیستیم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر از ملاقات با محموداحمدی‌نژاد را داد و افزود: بزرگان جامعه مدرسین و روحانیت مبارز با وی شورهایی را خواهند کرد و دغدغه‌های اصولگرایان هم در این ملاقات مطرح خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که کاندیدای ریاست جمهوری آینده حزب مؤتلفه چه کسانی و یا چه کسی است گفت: مؤتلفه اسلامی بدون جبهه پیروان خط امام و رهبری تصمیم نمی‌گیرد.

عسکراولادی گفت: میرحسین موسوی تاکنون اعلام آمدن نکرده‌است و در حال مطالعه و بررسی است و اگر هم بیاید خودش مستقل می‌آید و نمی‌خواهد با برخی از اصلاح‌طلبان باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرتاب ماهواره امید متأثر از دولت احمدی‌نژاد است یا خیر گفت: درست است که دانشمندان ما این مسیر را دنبال کرده‌اند اما آهنگ ولایت و مدیریت ریاست جمهوری قطعا اثرات بسیاری را در این مورد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خاتمی در جایی گفته است اگر من بیایم اصولگرایان متحد می‌شوند و نتیجه آن برنده ‌شدن احمدی‌نژاد خواهد بود و در جایی هم قالیباف اظهار کرده اگر خاتمی بیاید من نخواهم آمد تا رأی اصولگرایان کاهش پیدا نکند.

عسکراولادی افزود: کروبی آمدنش را قطعی دانسته و گفته هیچ چیزی در این تصمیم‌گیری مؤثر نخواهد بود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: دولت نهم مثل دولت‌های گذشته هم جنبه‌های مثبت داشته و هم اینکه برخی از سئوالات برای اصولگرایان مطرح است اما با ملاقاتی که با رئیس جمهوری داریم تمام دغدغه‌های اصولگرایان را با ایشان مطرح می‌کنیم.

وی افزود: این دولت اصولگرا قطعا مورد قبول ماست و در نکات مثبت زیادی هم که داشته تردیدی نداریم اما معصوم هم نبوده است.

وی گفت: اگر ما به وحدت برسیم هیچ احتمالی برای پیروزی اصلاح‌طلبان وجود ندارد چرا که احمدی‌نژاد حداقل دو سوم رأ‌ی دور اول را دارد و کسی را نداریم که در این حد رأی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد