وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف باید وارد عرصه انتخابات شود

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از اصولگرایان خواست از الگوی انتخاباتی اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا استفاده کنند.

فرهاد تجری ، در گفت و گو با خبرنگار«عصرایران » اظهار داشت: اصلاح طلبان الان این رویکرد را در پیش گرفته اند که با حضور کروبی و طرح بحث آمدن یا نیامدن خاتمی و میر حسین موسوی، نظرها را به سمت خود جلب کنند و لذا اصولگرایان هم باید با همه ظرفیت هایی که دارند وارد عرصه شوند و فضا را برای روزهای آینده به نفع خود آماده کنند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس "تنوع کاندیداها" در یک جناح  به شرط اینکه در نهایت منجر به "ائتلاف" شود را نقطه قوتی برای آن جناح دانست "چرا که هر کدام از نامزدها پایگاه اجتماعی و طرفدارانی دارد که در نهایت به حمایت از کاندیدای واحد خواهند پرداخت" و افزود: در میان اصولگرایان چهره های متعددی وجود دارند که با اعلام حضور ، می توانند بر وزن جبهه اصولگرایان بیفزایند و در نهایت با یکدیگر به توافق برسند و روی یک نفر اجماع کنند.

وی گفت: در این میان محمد باقر قالیباف که در انتخابات گذشته کاندیدا بوده و بیشترین رأی را در میان نامزدهای اصولگرا پس از احمدی نژاد کسب کرد نیز باید وارد انتخابات شود.
تجری افزود: قالیباف قابلیت هایی دارد که حتی رقیبان اصلاح طلب وی هم منکر آن نیستند. لذا ایشان هم باید در انتخابات حضور یابد اما اینکه در نهایت روی چه کسی اجماع شود موکول به آینده است.
تجری در همین ارتباط از علی اکبر ولایتی، محسن رضایی و حتی حداد عادل و علی لاریجانی نام برد که می توانند وارد عرصه شوند.

این نماینده اصولگرا افزود: البته به نظر می رسد برخی از دوستان و حامیان این افراد به صورت غیر رسمی برخی فعالیت ها را آغاز کرده اند اما بهتر است فعالیت های انتخاباتی به صورت رسمی و آشکار انجام شود تا از مقبولیت هر کدام از این کاندیداها برای جریان اصولگرا استفاده شود.
گفتنی است برخی گزارش ها از آغاز به کار بی سرو صدای ستادهای انتخاباتی محمد باقر قالیباف و حتی انتصاب رؤسای ستادهای انتخاباتی وی در استان ها حکایت دارند.

تجری درباره موضع برخی از حامیان و نزدیکان احمدی نژاد مبنی بر اینکه با وجود وی دیگر نیازی به حضور کاندیدای دیگری از جناح اصول گرا نیست، گفت: این نظر را کارشناسانه و منطقی نمی دانم. چون به ضرر شخص احمدی نژاد و جریان اصول گراست. این درست نیست که ما تنها یک کاندیدا را در مقابل سیبل قرار دهیم که همه هزینه ها و تخریب ها و نقدهای جریان مقابل، متوجه او باشد.

وی ادامه داد: فعلا باید کاندیداهای اصولگرا وارد عرصه شوند و کار خود را بکنند. الان زود است قضاوت کنیم که قرعه فال ائتلاف به نام چه کسی می افتد. باید همه احتمالات را در نظر بگیریم. شاید اصلا خدای نخواسته برای آقای احمدی نژاد کسالتی پیش آمد یا به هر دلیلی انگیزه خود برای کاندیداتوری را از داست داد. آن وقت تکلیف چیست؟ پس منطق حکم می کند که گزینه های دیگری هم داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد