وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف: بیشتر بچه‌های جبهه از قشر متوسط جامعه بودند

شهردارتهران امروزدرسخنرانی مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی منطقه ‪ ۱۰‬تهران به میزان حضور جوانان جنوب شهری در جبهه‌های جنگ اشاره و خاطرنشان کرد:
بیشتر بچه‌های جبهه راکسانی تشکیل می‌دادند که ازاسامی آنها مشخص بودکه ازقشر متوسط هستند و اکنون به انها مدیون هستیم و باید برای انها خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف با ذکر مثالی از شهدای جنگ تحمیلی گفت: در جبهه کامبیز و ایرج نداشتیم و بچه‌هایی که بودند اکثرا اسامی آنها مجید، حسین، نقی، تقی و علی اکبر بود. وی این مثال را پس از آن مطرح کرد که یکی از سیاست‌های کاری در شهرداری تهران را کاهش فاصله شمال و جنوب شهر دانست و گفت: انقلاب ما مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم جنوب شهر است و به همین لحاظ نباید در توزیع سرانه‌های مختلف شهری به آنها کم توجهی کرد.


** مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی منطقه ‪ ۱۰‬تهران بر خلاف همیشه امروز در محوطه روبسته یکی از بوستان‌های این منطقه برگزار شد که به دلیل سرمانی هوا از بخاری‌های بدون دودکش جهت گرم کردن فضا استفاده شده بود.


** باتوجه به حضور عمده نخبگان و برگزیدگان برتر کنکور شهر تهران در منطقه ‪ ۱۰‬امروز از تعدادی دانشجویان دارای رتبه‌های زیر ‪ ۱۰‬کمکور ‪ ۸۷‬ساکن در این منطقه تقدیر شد.


** شهردار تهران در بخش از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی در شهرداری تهران گفت: همه معاونان و مدیران من در شهرداری تحصیل کرده بوده و بی‌توجه به مسایل و حاشیه‌های سیاسی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد