وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

برنامه های کروبی در صورت پیروزی در انتخابات

دبیرکل حزب اعتمادملی می گوید: با شعار «برای تغییر می‌‏‌‏آیم» وارد عرصه انتخابات خواهم ‌‏شد.

مهدی کروبی با بیان‌‏اینکه مبنای شعارم تغییر در قوه مجریه است، افزود: از ظرفیت و پتانسیل نیروهای مجرب و کارشناس دو جناح که توسط دولت‌‏های قبل کنار گذاشته شده‌‏اند، استفاده کرده و تغییراتی را در قوه مجریه ایجاد خواهم کرد. 

او تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی را احیا خواهم کرد زیرا کشور احتیاج به برنامه‌ریزی دارد و باید با کار کارشناسی امور را به پیش برد. 

کروبی با بیان اینکه با تمام ارکان حاکمیت با حفظ حرمت‌‏ها تعامل مثبت برقرار خواهم کرد، اظهار داشت: معتقد به تعامل با سایر قوا هستم و از طریق تعامل مثبت با قوه قضاییه از حقوق تک تک شهروندان دفاع خواهم کرد.همچنین باید با نمایندگان مجلس تعامل خوبی داشته باشیم تا بتوانیم با کمک آنها‏ امور کشور را به پیش ببریم. 

او با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و از جمله تورم و بیکاری گفت: به زودی طرح جامع اقتصادی را که با نظر کارشناسان مجرب و با هدف نجات کشور تهیه کرده‌‏ام به تفصیل به مردم ارایه می‌‏دهم. 

کروبی در خصوص برنامه‌‏های خود در عرصه سیاست‌‏ خارجی و با تاکید بر اینکه نباید بیش از این دشمن‌تراشی کنیم، گفت: معتقدم باید در سیاست‌‏های خارجی خود در ارتباط با سایر کشورها به طور جدی تجدید نظر کنیم و در این راستا منافع و مصالح نظام را در نظر داشته باشیم. 

دبیرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: تابوی مذاکره با آمریکا از سوی دولت نهم با ارسال نامه‌‏های تبریک شکسته شد و راه برای ادامه این روند باز شده است لذا می‌‏توان در چارچوب اصول سیاست خارجی که کلیات آن توسط مقام معظم رهبری تبیین‌ ‏شده است‏، با آمریکا گفت‌‏وگو کرد. 

او همچنین گفت: برای ایجاد صلح عادلانه در فلسطین تلاش خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد