وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: با تمام وجود ایستاده و صحنه را خالی نمی‌کنم

دبیر کل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر در انتخابات با چالاکی و پرحرارت و فعالانه وارد نشویم، انتخابات به سوی کم رنگی و بی میلی سوق می یابد، گفت: با تمام وجود ایستاده ام و صحنه را خالی نمی کنم
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب اعتماد ملی، حجت الاسلام مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر روز شنبه در دیدار با جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با تاکید بر دو اصل جدا نشدنی جمهوریت و اسلامیت در ابعاد اساسی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جملات گرانقدر امام(ره) مصداق روح و حیات انقلاب اسلامی است و امروز جمهوریت نظام در معرض خطرات بیشتری در مواجه با اسلامیت آن است.
وی افزود: امام گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و امروز جمهوریت انقلاب اسلامی در در خطر است و ما باید به آنها که می خواهند به گونه ای به رای مردم و اثر آن کم توجهی کنند عکس العمل نشان دهیم.
کروبی با بیان اینکه مطمئن باشید رهبری هم انتخابات را گرم و پرحرارت می خواهند،‌ادامه داد: اگر در انتخابات با چالاکی و پرحرارت و فعالانه وارد نشویم، انتخابات به سوی کم رنگی و بی میلی سوق می یابد و بهترین راه در عرصه فعلی حضور پرشور در عرصه است.

وی اظهار داشت: استصواب چیزی است که پس از امام(ره) به این صورت مطرح شد و در قانون چیزی به این شکل وجود نداشت؛ بلکه تفسیر شورای نگهبان بود. از همان موقع بحث‌هایی می‌شد که رای باشد اما نه به آن صورت. اکنون هم که این مباحث را تشدید کردند و به صراحت گفتند که این رای مصلحتی است. این اندیشه و تفکری است که باید با رای جلوی آن را گرفت.
کروبی عنوان کرد: برخی می خواهند مردم در صحنه نباشند و مردم به انتخابات نیایند و شور و نشاط را از مردم می گیرند.
دبیر کل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در این عرصه هستم و در نهایت هر آن‌چه مردم به آن رای دادند میزان خواهد بود، گفت:انقلاب حاصل جانفشانی و تلاش پیگیر اقشار مختلف مردم بوده است و البته در این مسیر سی ساله آسیب ها و ضعف هایی نیز وجود داشته، اما باید تلاش کنیم که با همدلی و همراهی مشکلات و موانع را از میان برداریم و قهر از صحنه و عدم حضور سرانجام خوبی نخواهد داشت.
کروبی گفت:ما با تمام وجود ایستاده‌ایم و صحنه را خالی نمی‌کنیم. البته تا این لحظه هم در جبهه اصلاحات کسی اعلام کاندیداتوری نکرده است.
کروبی اظهار داشت: در ملاقات‌هایی که با دانشجویان دانشگاههای مختلف داشته ام، همه آن‌ها محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های موجود در دانشگاه‌ را متذکر می‌شوند از سویی هم عده‌ای از دانشجویان مشکل ادامه تحصیل پیدا کرده‌اند که ما چنین وضعی در محیط‌های دانشگاهی داریم و این وضعیت و وضعیت این افراد بسیار نگران کننده است،چراکه سرنوشت آن فرد و خانواده‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می تواند سرنوشت یک فرد را تغییر دهد.
دبیر کل حزب اعتماد ملی افزود:تا زمانی که عزرائیل نیامده، من کار حزبی خود را ادامه می‌دهم و این اندیشه من است؛ چراکه به این نتیجه رسیدم که راهی جزء کار حزبی نداریم به همین خاطر بود که از سال‌های گذشته آن‌چه توان داشتیم در شرایط انزوا انجام داده و تلاش‌ و پیگیری داشتیم. من به دراز مدت بودن حزب می‌اندیشم و سرنوشت انتخابات هرچه باشد کار حزبی‌ام را انجام می‌دهم؛ چراکه جامعه نیاز به حزب و نیروهای ارزشمند آن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد