وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قهرمان شطرنج جهان با شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد

این دیدار با حضور احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج و کاپیتان تیم ملی ایران ، ابراهیم مداحی رئیس فدراسیون شطرنج ، مهرداد پهلوان زاده خزانه دار کنفدراسیون شطرنج آسیا و ناصر امانی قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران برگزار شد.


حمایت های شهرداری در ابعاد همگانی و قهرمانی موثر بوده است

در ابتدای این دیدار ، رئیس فدراسیون شطرنج به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات این فدراسیون پرداخت و گفت :  شهرداری تهران هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی حمایت های موثر و مفیدی از شطرنج داشته است.


تغییرات بسیاری را در شهر تهران دیدم

"آناتولی کارپوف" نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های شهردار تهران ، تصریح کرد: بار دوم است که به تهران سفر می کنم.در فاصله بین این دو سفر تغییرات بسیاری را در شهر تهران از لحاظ راه ها و فعالیت های ساختمانی دیدم.

وی پیشرفت شطرنج در ایران را زیاد ارزیابی کرد و گفت : وجود بازیکنان نوجوان ، آینده درخشانی را برای شطرنج ایران نوید می دهد . همانطور که احسان قائم مقامی که هم اکنون در این جایگاه قرار دارد از نوجوانی در شطرنج حضور داشته است.

به گفته کارپوف یکی از ملزومات پیشرفت داشتن رقابت های سطح بالاست که ورزشکاران در این رقابت ها بتوانند قدرت خود را محک بزنند.

به گفته وی رئیس فدراسیون شطرنج روسیه معاون رئیس جمهور و نایب رئیس فدراسیون هم مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور است و حمایت های دولت از شطرنج بسیار زیاد است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد