وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عبدی، کدیور و قوچانی در ستاد انتخاباتی کروبی

محسن رهامی به عنوان رییس شورای برنامه‌ریزی ستاد انتخابات حزب اعتماد ملی و مسعود سلطانی‌فر، نوری شاهرودی، نوروز زاده، ابراهیم لطیفی، موسوی، نیک‌فر، دوستی، قادری، گودرزی، رسول مهرپرور و جمیله کدیور به عنوان اعضای شورای برنامه‌ریزی حزب اعتماد ملی انتخاب شدند.
بر پایه این گزارش زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی حزب اعتماد ملی را سه کارگروه تشکیل می‌دهد، کارگروه اول کمیته‌ای است به نام کمیته راهبردی و تدوین سیاست‌ها که اعضای آن را محسن رهامی، عباس عبدی، تقی‌ کروبی، اسماعیل گرامی‌مقدم، دکتر ابوالحسنی، حجت‌الاسلام رحمانی، محمد قوچانی و جمیله کدیور تشکیل می‌دهند.
کارگروه دوم کمیته‌ای است به نام کمیته تدوین برنامه‌ها که اعضای آن را دکتر کزازی، نوروززاده، مهندس افشانی، دکتر اسلامی، محمدرضا خباز و محمدرضا راه‌چمنی تشکیل می‌دهند.
کارگروه سوم کمیته‌ای است با نام کمیته تدوین برنامه‌ها که اعضای آن را سلطانی‌فر، موسوی، دوستی،‌حضرتی، عبدالوند، قلی‌زاده، نیک‌فر، قادری، گودرزی و فاطمه کروبی تشکیل می‌دهند.
 
تصمیم ویژه اقتصادی کروبی
همچنین مسؤول ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی از شکل گیری شورای برنامه ریزی در حزب اعتماد ملی به منظور تدوین برنامه‌های دبیرکل این حزب در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: این شورا در خصوص برنامه‌های اقتصادی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم تصمیم ویژه‌ای می‌گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد