وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

در جلسه خاتمی و میر حسین چه گذشت ؟

میر حسین موسوی به خاتمی گفته است اگر قرار باشد بیایم اواخر فروردین اعلام می کنم.
منابخ نزدیک به میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی با اعلام این خبر گفتند : در جلسه ای که صبح روز شنبه میان سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی برگزار شده است، میر حسین موسوی به خاتمی گفته است : از من انتظار نداشته باشید که همین فردا اعلام نظر کنم . من اگر بخواهم بیایم بعد از نوروز و نزدیک ایام ثبت نام این موضوع را اعلام خواهم کرد .
بنا به این گزارش تلاش های سید محمد خاتمی برای قانع کردن میر حسین موسوی به اعلام نامزدی در ایام دهه فجر ناکام مانده است . خاتمی نیز پس از این جلسه تصمیم گرفته است که رسماً نامزدی خود را اعلام کند و وارد عرصه انتخابات شود .
در همین حال گفته می شود موسوی به خاتمی گفته است : من اگر بخواهم بیایم نیازی به تشکیل ستادهای انتخاباتی از هم اکنون نیست و اساساً بنایی برای تبلیغات پررنگ ندارم .
یک صاحب نظر رسانه ای نزدیک به حامیان میر حسین موسوی با گلایه از سید محمد خاتمی در همین زمینه گفت : آقای خاتمی بازی را زود شروع کرد و حالا حق هم دارد بگوید که دیر شده ، چون واقعاً مردم می خواهند تکلیف خود را بدانند . اما بحث نامزدی آقای موسوی تازه شروع شده است و دلیلی ندارد که به همین سرعت هم خاتمه پیدا کند . 
این در حالی است که با آمدن قطعی سید محمد خاتمی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ، نامزدی موسوی قطعاً منتفی است و همه حامیان خاتمی و موسوی به صورت هماهنگی در یک ستاد انتخاباتی مشغول برنامه ریزی برای پیروزی خاتمی خواهند شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد