وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف: به برکت امام و شهدا عزت و شرف به میهن بازگشت

شهردار تهران گفت: اگر امروز بانوان در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش پیدا کرده اند به برکت امام (ره) و شهدای گرانقدر کشور است. 

دکتر محمدباقر قالیباف صبح امروز بعد از نواختن زنگ انقلاب در مدرسه رفاه (محل دیدار امام خمینی (ره) با مردم ایران) ضمن تبریک آغاز دهه فجر و خشنودی از حضور در این مکان به یاد ماندنی، اظهارکرد: خداوند بزرگ را شاکریم که این منت را بر سر یکایاک ما نهاد و عمر ما را در این مقطع از تاریخ قرار داد که در سایه نظام اسلامی زندگی کنیم و این برکت و افتخار به خاطر تلاشها و مجاهدتهای بزرگ مردی است که جز به خدا نیندیشید، جز برای او کلامی نگفت و جز در راه او گامی برنداشت.

وی با بیان اینکه به برکت امام خمینی(ره) و شهدا عزت و شرف به میهن اسلامی بازگشت، مدرسه رفاه را مکانی تاثیرگذار در تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مکان و مجموعه بنیانگذاران بزرگ آن چون شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی حدود شش دهه قبل آن را پایه گذاری کردند و خود نیز از پیشگامان انقلاب اسلامی بودند.

شهردار تهران ادامه داد: قبل از انقلاب زنان کمترین نقش را در فعالیتهای اجتماعی، سیاسی و... ایفا می کردند اما با پیروزی انقلاب و استقلال کشور زنان در تولید علم و معرفت نقش اساسی ایفا کردند.

قالیباف ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان مدرسه رفاه که تربیت نسل جوان را مبتنی بر نگاه انقلاب و امام خمینی(ره) به عهده دارند افزود: امیدوارم بتوانیم راه امام و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه داده و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

بر این اساس شهردار تهران در ادامه از محل اقامت امام خمینی (ره) در مدرسه رفاه بازدید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد