وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اردوغان به پرز: شما کشتار را خوب بلد هستید

"رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه در همایشی در باره غزه که در داووس برگزار شد؛ در حالیکه خطاب به شیمون پرز می گفت شما کشتار را خوب بلد هستید، از سالن مرکز همایش خارج شد.

به گزارش ایرنا، نخست وزیر ترکیه در پی اعتراض پرز و سخنان وی در مورد فاجعه غزه خطاب به رییس رژیم صهیونیستی با عصبانیت؛ گفت: خیلی با صدای بلند حرف می زنید، شاید این ناشی از احساس جرمی است که مرتکب شده اید، اگر صحبت از کشتن باشد شما کشتار را خوب بلدید.
این نشست که برای بررسی مسایل غزه در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس برگزار شده بود با اعتراض شدیدالحن نخست وزیر ترکیه و ترک کردن این جلسه از سوی وی خاتمه یافت.
اردوغان در این نشست خطاب به رییس رژیم صهیونیستی افزود: آنانی را که در قبال این ظلم (غزه) کف می زنند، محکوم می کنم، تشویق و کف زدن به قتل کودکان جرمی است که علیه انسانیت مرتکب می شوید.
در این نشست که به طور زنده از برخی شبکه های تلویزیونی ترکیه پخش می شد، اردوغان خطاب به پرز گفت:‌"ماده 6 تورات را فراموش نکنید، این ماده می گوید که نباید انسان ها را بکشید.
در این هنگام مجری برنامه با دست خود دایم به شانه اردوغان می زد و او را دعوت به سکوت می کرد.
اردوغان پس از گفتن این سخن با اعتراض به مجری برنامه گفت: به من اجازه صحبت نمی دهید، داووس برای من تمام شد و من دیگر به داووس نمی آیم.
نخست وزیر ترکیه پس از گفتن این حرف محل نشست را ترک کرد.

بر پایه این گزارش خبرنگاران که به دنبال اردوغان می دویدند، از او علت ترک جلسه را پرسیدند.
اردوغان در سخنان کوتاهی به آنان گفت: او (شیمون پرز) 25 دقیقه حرف زد اما من تنها 12 دقیقة صحبت کردم و این درحالی بود که دائم حرف های مرا قطع می کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد