وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مذاکرات جلسات ویژه ترافیک در پاستور منتشر شود

در حالیکه تاکنون 3 جلسه در نهاد ریاست جمهوری پیرامون ترافیک تهران برگزار شده است اما تهرانی ها از محتوای مذاکرات این جلسات اطلاعی ندارند.

به گزارش «فردا»، در حالیکه رئیس شورای شهر تهران می گوید به دنبال برگزاری حساب شده‌تر جلسات ویژه ترافیک با رئیس جمهور هستیم و شهردار تهران نیز نارضایتی خود را از روند جلسات ویژه ترافیک با حضور رئیس جمهور اعلام کرده است مردم تهران هنوز از محتوای مذاکرات مسئولان در این نشست ها اطلاعی ندارند.

بنابراین گزارش در حالیکه با برگزاری چنین نشست های ویژه ای در سطح بالایی از مسئولان کشوری و شهری انتظار می رفت تا هر چه زودتر درباره معضلات ترافیکی شهر تهران تصمیمات تاثیرگزار اتخاذ شود اما تاکنون چنین نشده است.

در این خصوص قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه از روند این جلسات راضی نیست در جمع خبرنگاران تاکید کرد: وقتی جلساتی در این سطح تشکیل می شود و به دلیل کمبود وقت نمی توان چنین جلساتی را زیاد تشکیل داد ، باید زودتر تصمیم گیری شود و تصمیماتی هم که گرفته می شود باید برای شهر کارساز و موثر باشد.

گفتنی است انتشار محتوای مذاکرات مسئولان در این جلسات جهت اطلاع شهروندان از مباحث طرح شده توسط مسئولان ابتدایی ترین درخواست در این زمینه می باشد.

علاوه بر رئیس جمهور، شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران، وزرای کشور و صنایع و معادن، قائم مقام وزیر راه و ترابری و رییس ستاد حمل و نقل و مصرف سوخت، معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، استاندار تهران، مدیران شهری و جمعی از کارشناسان در این جلسات حضور دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد