وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مطهری: با قالیباف هم گفتگو می‌کنم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این نکته که بسیاری از اصولگرایان به دنبال کاندیدای دیگری به غیر از احمدی‌نژاد برای انتخابات دهم ریاست‌جمهوری هستند به خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت: «مذاکرات و گفتگوهای، حول طرح پیشنهادی‌ام ادامه دارد و ما همچنان منتظر نتیجه این مذاکرات هستیم».

 مطهری با تاکید به اینکه ما منتظریم به یک نقطه روشنی در این زمینه برسیم و پس از آن اعلام عمومی کنیم در عین حال تاکید کرد که برخلاف برخی گفته‌ها اصولگرایان منتقد دولت دچار بی‌برنامگی نیستند.

 نماینده تهران در مجلس درباره مراحل پیگیری طرح پیشنهادی‌اش برای انتخابات توضیح داد: «بنده با آقای ولایتی در این زمینه صحبت کردم و ایشان مخالفتی با این طرح ندارند اما طبیعتا فعلاً در انتظار یک توافق و اجماع هستند».

 مطهری همچنین از رایزنی و مذاکراتش با برخی افراد موثر اصولگرا در این زمینه خبر داد و گفت: «در مجموع از این طرح استقبال شده است و ما فعلا منتظر شرایط انتخابات و مشخص شدن کاندیدایی که به صحنه می‌آیند هستیم تا بر این اساس تصمیم بگیریم».

 وی با اشاره به دو نظریه موجود در جریان اصولگرا درباره نحوه حضور این جریان در انتخابات گفت:‌ «برخی در طیف‌ اصولگرا معتقدند که در نهایت باید کاندیدایی مستقل به غیر از آقای احمدی‌نژاد را معرفی کنیم اما برخی بر این باورند که باید پشت‌سر احمدی‌نژاد ایستاد».

 مطهری در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در مورد طرح پیشنهادی‌اش با محمدباقر قالیباف هم صحبت کرده است گفت: «تا الان شخصاً با آقای قالیباف صحبتی در این زمینه نکرده‌ام اما قطعا بزودی این موضوع را با ایشان مطرح می‌کنم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد