وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمی‌گذاریم اصلاح طلبان میرحسین موسوی را به نفع خود مصادره کنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، میر حسین موسوی را از ذخایر انقلاب و پایبند خط اصیل امام و رهبری دانست و گفت: نخواهیم گذاشت اصلاح طلبان وی را به نفع خود مصادره کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، ولی اسماعیلی نماینده گرمی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران پارلمانی با بیان اینکه میر حسین موسوی اهل معامله با هیچ گروه و جناحی نیست، اظهار داشت: او به اعتلای کشور و منافع ملت در چارچوب قانون اساسی می اندیشد و عملکرد گذشته وی نشان دهنده پایبندی او به منویات امام راحل و مقام عظمای ولایت است.

وی افزود: در صورت حضور میر حسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، زمینه و بستر اشتراکات فراوان وی با اصولگرایان علیرغم تبلیغات جبهه اصلاحات وجود دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: افراد معلوم الحالی در جبهه اصلاحات هستند که نه به فکر ایران هستند نه به فکر نظام و ملت؛ بلکه به همه افراد به چشم پله ترقی خود و رسیدن به پست های چرب و شیرینی می نگرند که از دست داده اند.

نماینده گرمی در مجلس خاطر نشان کرد: این افراد همان کسانی هستند که پروژه عبور از خاتمی را مطرح کردند.

اسماعیلی گفت: میر حسین موسوی متعلق به همه نظام و کشور است و ما اجازه نخواهیم داد اصلاح طلبان این شخصیت بزرگوار را به نفع خود مصادره کنند. ضمن اینکه مصلحت این است که آقای میر حسین موسوی در دوره دهم ریاست جمهوری با اقای احمدی نژاد همکاری کند و با  قرار گرفتن در جریان کارهای اجرایی مهم کشور در دوره یازدهم با صلابت بیشتر به عنوان چهره ماندگار و با صداقت وارد میدان شده و آرزوی دشمنان نظام را در نطفه خفه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد