وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف در صورت کاندیداتوری، سخنگوی ویژه تعیین می‌کند

جلسه امروز سخنگوی شهردار تهران که پس از گذشت یک ماه و نیم از جلسه قبلی برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که اصرار خبرنگاران برای اعلام حضور یا عدم حضور شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری از آن جمله بود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، برخی از خبرنگاران امروز به اصرار از سخنگوی شهردار تهران خواستند در خصوص احتمال کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری صراحتا اعلام نظر کنند که وی در پاسخ گفت: من سخنگوی شهرداری تهران هستم و در این خصوص باید از خود آقای قالیباف سوال کنید.

خبرنگاران برای مستدل شدن اصرار خود به اظهارات دیروز برخی نمایندگان مجلس مبنی براعلام صریح قالیباف در خصوص کاندیداتوری احتمالی‌اش اشاره کردند که ایازی سخنگوی شهرداری تهران نیز در پاسخ گفت: اگر آقای قالیباف کاندیدا انتخابات شوند، قطعا سخنگوی ویژه برای ستاد انتخاباتی معرفی خواهند کرد و من در این خصوص نظری ندارم.


** برخی بی‌نظمی‌ها در برگزاری جلسات سخنگوی شهرداری تهران موجب شد در ابتدای جلسه خبری امروز یکی از مسوولان روابط عمومی شهرداری به عذر خواهی در خصوص تاخیر به وجود آمده در برگزاری جلسات هفتگی سخنگوی شهرداری تهران بپردازد.

وی دلیل اصلی بی‌نظمی در برگزاری جلسات سخنگوی شهرداری تهران را همزمانی این جلسات با نشست‌های غیر علنی شورای شهر تهران عنوان کرد که موجب می شد جلسات خبری سخنگو برگزار نشده و وی در شورای شهر حضور یابد.


** یکی از خبرنگاران درباره برکناری مشاور محیط زیست شهرداری تهران پس از برگزاری جلسات مشترک با دولت سوال کرد که گویا شهردار سابق منطقه یک تهران جانشین وی شده است. ایازی هم در پاسخ با تکذیب برکناری مشاور محیط زیست شهردار تهران گفت: شهردار سابق منظقه یک به دلیل فعالیت و تحصیلات زیست محیطی نیز به سمت مشاور محیط زیست شهرداری منصوب شده است و اشکالی ندارد در یک حوزه چند نفر مشاور باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد