وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پرداخت هدیه شهرداری(قالیباف) به تیم‌های پایتخت

محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران از سوی تعاونی اعتباری شهر، پاداش 500 میلیون تومانی قهرمانی 2 تیم استقلال و پرسپولیس را پرداخت کرد.

علی‌رضا آذری، مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قراردادی که شهرداری تهران با دو تیم استقلال و پرسپولیس بسته بود، گفت: طبق قراردادی که با این تیم‌ها داشتیم، قرار بود در صورت قهرمانی به هر 2 تیم پاداشی از سوی تعاونی اعتباری شهر داده شود.
مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر با اشاره به این‌که پاداش 250 میلیون تومانی تیم پرسپولیس قبلاً پرداخت شده بود، گفت: هدیه 250 میلیون تومانی تیم استقلال نیز پرداخت شد.
آذری در پاسخ به این پرسش که بر هر بازیکن چه مبلغی پرداخت شده است؟ گفت: ما پول را به باشگاه دادیم آن‌ها خودشان بین بازیکنان تقسیم می‌کنند.
وی یادآور شد: این کار از بابت ایجاد انگیزه برای تیم‌ها انجام شده تا آن‌ها صاحب مقام شوند.
به گفته آذری، تعاونی اعتباری شهر اسپانسر این دو تیم بوده و در طول فصل این بازیکنان لباس ما را بر تن داشتند.
‌مدیر عامل تعاونی اعتباری شهر تصریح کرد: کل قرارداد با هر تیم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که بخشی از آن نیز هدیه بوده است.

=====================
نظرات کاربران:
▪ آیا شده شهرداری از نخبگان این کشور کمترین قردانی را بکند آیا همه آمال و آروزهای جوانان ما فوتبالیست شدن نیست. آیا کسی در این مملکت حساب کرده که در امد یک فوتبالست 30 برابر در آمد یک استاد دانشگاه است . ایا نباید در همه چیز اعتدال رعایت شود . آیا جوانان ما همه باید فوتبالیست شوند .آیا تا کنون به یک محقق نمونه یا معلم نمونه هدیه در خور شان داده شده است . متاسفانه اثر منفی فرهنگی که این ریخت و پاش ها دارد قابل تصور نمی باشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد