وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جزئیات توطئه سوء قصد به احمدی‏نژاد در رم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در خصوص موضوع سوء قصد علیه رییس جمهوری اسلامی ایران در سفر به رم گفت که این ماجرا توهم توطئه نبوده و صحت دارد.

"ابوالفضل ظهره وند" در گفت و گو با ایرنا در این باره تصریح کرد: یک روز قبل از سفر برای کنترل شرایط دستگاه X-RAY نصب شده در محلی که آقای احمدی نژاد قرار بود اقامت داشته باشد، به محل رفتم و در بررسی ها مشاهده شد که شدت یا میزان اشعه دستگاه مورد نظر که در داخل ساختمان قرار داشت ، بیشتر از حد معمول است.
ظهره وند با اشاره به اینکه میزان اشعه دستگاههای X-RAY در ایتالیا 300 است، افزود: کمی بعد میزان اشعه دستگاه مذکور به بیش از 550 رسید و به مرور افزایش یافت و به 800 رسید .
سفیر ایران در رم ادامه داد: ابتدا به خرابی دستگاه مشکوک شدیم و به فرض اینکه دستگاه خراب است، دستگاه دیگری به محل آوردیم اما معلوم شد که مشکل از دستگاه نیست و ظاهرا اشعه از جایی کنترل می شد.

ظهره وند با بیان اینکه طبق گفته افراد متخصص در زمینه اشعه X-RAY درصورتی که میزان اشعه از 1500 تجاوز کند، احتمال خطر جدی برای افراد حاضر در معرض آن وجود دارد ، گفت : وقتی رییس جمهوری وارد محل شد، میزان اشعه دستگاه بیشتر شد و به بالای 1000 رسید بطوریکه آثار ناشی از شدت اشعه در محیط داخل ساختمان کاملا احساس می شد.

وی ارائه توضیحات درباره جزئیات بیشتر این توطئه و هویت عوامل آن را به زمان مقتضی موکول کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد