وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پاسخ قوه قضاییه به اظهارات یک نماینده

در پی اظهارات اخیر کوچک‌زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات و اقدامات برخی از مسئولان قضایی کشور، شورای اطلاع‌رسانی قوه قضاییه در نمابری در سه بند به توضیح در این زمینه پرداخت.

به گزارش ایسنا، در متن توضیحات شورای اطلاع‌رسانی قوه قضاییه آمده است:

1 ـ پرونده اخیر باند پالیزدار هیچ‌گونه ارتباطی با بحث تحقیق و تفحص از قوه قضاییه که قبلا پاسخ جامع و کامل به آن داده شده است، ندارد و برخلاف بیانات اظهار شده از سوی ایشان، نه تهدید و گروکشی که صرفا در چهارچوب موازین شرعی و قانونی صورت می‌گیرد. رسیدگی دقیق و عادلانه به این پرونده از مطالبات مردم عزیز و دلسوزان و مسئولان نظام در هر سه قوه است؛ بنابراین، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار دارد جهت رسیدگی قاطع و قانونی همکاری لازم را با دادگستری مبذول فرمایند.

2 ـ اطلاع‌رسانی سخنگو و دیگر مسئولان نظام قضایی از پرونده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهارچوب قانون و صرفا جهت تنویر افکار عمومی و به گونه‌ای است که دشمنان و بدخواهان نظام از این موضوع سوءاستفاده ننمایند. بدیهی است زوایای مختلف پرونده در قالب بولتن محرمانه‌ای تهیه و به زودی به استحضار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد رسید. جای بسی خرسندی است که اعتبارنامه وی نیز از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رد شده است. این موضوع حکایت از حساسیت نمایندگان محترم مجلس به اعمال مجرمانه از سوی هر شخص در هر جایگاه و موقعیت دارد و قطعا اعتباربخشی مجدد به مقام و جایگاه منیع مجلس محترم خواهد بود.

3ـ در رابطه با دعوت از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز که از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت به عمل آمده است، نامه بازپرس پرونده به هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی ارسال تا وفق ماده 23 قانون مطبوعات به منظور پاسخگویی به مطالب نادرست عنوان شده، منعکس شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد