وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لاریجانی:ملت ایران به کسی اجازه نمی‌دهد برای او تصمیم بگیرد

لاریجانی، جهاد را از اساسی‌ترین تعالیم مکتب اهل بیت و حضرت زهرا (س) دانست و گفت: امروز کشورهایی که از جهاد فاصله گرفته‌اند حقیر شده‌اند اما کشورهایی که با جهاد انس دارند ، عزتمند هستند.
وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در برخی کشورهای همسایه ما ، نسبت به جهاد غفلت دارند و این باعث شده خودشان تصمیم نگیرند اما انقلاب اسلامی با تجدید روحیه جهاد در جهان، عزت کسب کرده است.
رییس مجلس در ادامه ایمان راسخ را نخستین بخش از تعالیم حضرت صدیقه طاهره ذکر کرد و گفت: اگر انسان نسبت به شرایط درونی و بیرونی خود تنبه داشته و مرگ آگاه باشد لذت بیشتری از زندگی خود می‌برد.
لاریجانی عدالت را پایه اصلی دین و از مهمترین تعلیمات مکتب فاطمی ذکر کرد وی در ادامه تاکید کرد: خداوند وجود اهل بیت (ع) را مطهر و پاک قرار داده و برای ما مهم این است که با این انسانهای پاک و مطهر، نظیر حضرت زهرا ( س) و ائمه اطهار آشنا شویم که این افتخار بزرگی است که در عین حال بار مسئولیت سنگینی را بر دوش ما می‌نهد.
وی با تاکید بر این که عالم فیض از طریق اهل بیت به ما می‌رسد خاطرنشان کرد حالا که این گوهر گران بها به ما عرضه شده است اگر غفلت کنیم دچار عقاب سنگینی می‌شویم.
رییس مجلس در ادامه وظیفه همسران نمایندگان را خطیر و فداکارانه دانست و گفت: اگر همسران نمایندگان این مسئولیت خطیر را بردوش نکشند قطعا نمایندگان نخواهند توانست به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
لاریجانی در ادامه نقش همسران را در تکمیل شخصیت معنوی مردان بسیار موثر دانست و اظهار داشت: اگر نمایندگان از صیانت نفس و آزادی روح برخوردار باشند می‌توانند گامهای بزرگی بردارند که در این میان نقش همسران بسیار بی بدیل است.
وی در ادامه انس با قرآن و داشتن زندگی مردمی را خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از نمایندگان دانست که تحقق این امر نیازمند همکاری و مساعدت همسران نمایندگان است.
در پایان این مراسم هدایایی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به نمایندگان زن مجلس اعطا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد