وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ترور احمدی‌نژاد در رم هم خفه شد

مشاور رئیس جمهور در امور نیروی انسانی گفت: اقدامات آقای احمدی‌نژاد طی سه سال گذشته موجب شد که منافع نامشروع بسیاری از قدرت‌های خارجی و حتی محافل داخلی به خطر افتاده و آسیب جدی ببیند. از این رو برخی به فکر برکناری یا ترور رئیس‌جمهور افتادند که افشای توطئه ربودن رئیس‌جمهور در سفر به عراق و توطئه ترور ایشان در اجلاس فائو از آن جمله است که هر دو نیز به خواست خداوند در نطفه خفه شد.

به گزارش فرارو به نقل از فارس، علی ذبیحی شب گذشته در مسجد علی ابن ابیطالب تبریز ضمن انتقاد از برخی نزدیکان و دوستان دولت افزود: به عملکرد برخی از خودی‌ها که دم از اسلام و انقلاب و رهبری می‌زنند، اما در مقابل رئیس‌جمهور قرار گرفته‌اند، معترض بوده و از این امر بسیار متأسف هستیم؛ چرا که توقع دیگری از این خودی‌ها داشتیم.

مشاور رئیس‌جمهور در ادامه فضای کنونی کشور را با حوادث اوایل انقلاب مقایسه کرد و افزود: امروز نیز مانند اوایل انقلاب عده‌ای در داخل و خارج از کشور قصد دارند فضای جامعه را علیه آقای احمدی‌نژاد مسموم کرده و زمینه را برای انجام برخی اقدامات ناخوشایند آماده کنند که این امر در راستای دستور صریح بوش نسبت به ترور مقامات ایرانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اوایل انقلاب و مقایسه آن با شرایط کنونی گفت:در زمان حیات شهید مظلوم، آیت الله بهشتی نیز فضایی ایجاد شد که بسیاری از خودی‌ها در مقابل ایشان ایستادند و با تهمت و افترا این سرمایه انقلاب را زمین‌گیر کرده سپس توطئه ترور وی را عملی ساختند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد