وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

اخوان نماینده تفرش در تذکری از رئیس جمهور خواست تا دستور تمدید وام کشاورزان و دامداران خسارت دیده بر اثر خشکسالی در شهرهای فراهان، تفرش و آشتیان را صادر کند.
الیاس نادران و پرویز سروری نمایندگان تهران نیز در تذکری کتبی به رئیس جمهور از وی خواستند به دستگاه‌های اجرایی دستور دهند تا برای تسریع در پرداخت حقوق معوقه مربوط به اجرای قانون حفاظت در برابر اشعه برای پرسنل نظامی اقدامات لازم را انجام دهند.
فرهمند نماینده بافق، موسوی سرچشمه نماینده فیروزآباد، یحیی زاده نماینده تفت و میبد به وزیر آموزش و پرورش در مورد تسریع در اجرای ابلاغیه مورخ 28 اسفند 86 در خصوص استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی مشمول تبصره 2 ماده 60 تذکر دادند.
حسینی نماینده اهواز نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، خواستار تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش خوزستان و پرداخت مطالبات فرهنگیان این استان در سال 86 شد.
اخوان نماینده تفرش در تذکری دیگر به وزیر راه و ترابری، بررسی و اعلام علت توقف عملیات حفر تونل نقره کمر- تفرش و تسریع در شروع به کار مجدد آن را خواستار شد.
غضنفرآبادی، اسلامی پناه و امیری نمایندگان بم و جیرفت به طور مشترک به وزیر راه و ترابری در مورد تامین اعتبار لازم برای تسریع در ادامه آسفالت جاده پرحادثه کرمان-بم تذکر دادند.
ثروتی نماینده بجنورد نیز در تذکری به وزیر بازرگانی در مورد لزوم پرداخت مطالبات کارخانجات قند و بهای چغندر خریداری شده از چغندرکاران تذکر داد.
نوروزی نماینده رباط کریم نیز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد جلوگیری از تعطیلی تنها واحد دانشگاهی بخش محروم گلستان در شهرستان رباط کریم تذکر داد.
اکبریان نماینده کرج نیز در تذکری دیگر به وزیر بازرگانی از وی خواست تا در مورد رفع کمبود نانوایی در شهرستان کرج و تامین سهمیه آرد و نظارت بر نانوایی‌ها دستورات لازم را صادر کند و همچنین در تذکری جداگانه به وزیر علوم، از وی خواستار رسیدگی به ضعف مدیریت دانشگاه تربیت معلم کرج و رفع نارضایتی و اعتراضات دانشجویان شد.
اسلامی نماینده ساوه نیز در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد برررسی علت عدم راه اندازی بیمارستان شهرستان نوبران بعد از گذشت ده سال تذکر داد.
در ادامه تذکرات کتبی امروز نمایندگان مجلس، امیری نماینده کهنوج از وزیر بهداشت خواست تا به کمبود شدید امکانات لازم و ضروری تنها بیمارستان شهرستان جنوبی کرمان رسیدگی شود.
علیخانی نماینده قزوین نیز به وزیر جهاد کشاورزی در مورد رسیدگی به کمبود شدید آب کشاورزی روستای اسلام آباد بخش بشاریات شهرستان آبیک و رفع مزاحمت‌های اداره منابع طبیعی شهرستان آبیک از کشاورزان روستای هزار جلفا ، تذکر داد.
همچنین مرعشی نماینده رودبار از وزیر صنایع و معادن خواست در مورد لزوم پرداخت مطالبات کارگران معدن سنگرود در امارلو رودبار اقدام شود.
اولیا نماینده یزد، فرهمند نماینده بافق و یحیی زاده نماینده تفت و میبد در تذکری مشترک به وزیر صنایع و معادن در مورد ضرورت راه اندازی و بهره برداری از کارخانه سیمان بهروک با توجه به گذشت بیش از 20 سال، تذکر دادند.
حیدری نماینده سقز و بانه و شعبانی نماینده سنندج نیز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی و توضیح درخصوص توقیف سه روزه خبرگزاری فارس شدند.
حیدرپور نماینده شهرضا، یحیی زاده نماینده نفت، دهقان نماینده چناران و طرقبه نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد ارایه عدله قانع‌کننده در مورد توقیف سه روزه خبرگزاری فارس تذکر دادند.
زمانی نماینده کنگاور نیز در تذکری به وزیر نیرو، از وی خواستار پیگیری علل اجرایی نشدن دستور رئیس جمهور و مصوبه هیئت دولت در سفر استانی کرمانشاه در خصوص طرح سد کبوتر لانه کنگاور شدند.
حسنی نماینده لارستان، موسوی سرچشمه نماینده فیروزآباد، رضایی نماینده جهرم و حیدر پور نماینده شهرضا ، افشاری نماینده داراب و زرین دشت، دستغیب (علی اصغر) نماینده شیراز به طور مشترک به وزیر نیرو در مورد رسیدگی به علت خاموشی‌های مکرر و بدون برنامه و اطلاع قبلی استان فارس تذکر دادند
نظرات 1 + ارسال نظر
دد سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:25

حق اشعه پرسنل نظامی از بیست سال پیش قرار است پرداخت شود!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد