وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایان قطعا در انتخابات آینده مسیر همگرایی را طی خواهند کرد


حبیب‌الله عسکراولادی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ما اکنون در شرایطی هستیم که تنها می‌توانیم به کارآمدی نظام بیندیشیم، لذا ان‌شاءالله با سرعت و با دقت به سوی عملی شدن اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله حرکت می‌کنیم.

وی با تاکید بر این‌که " اصولگرایان قطعا در انتخابات آینده ریاست جمهوری مسیر همگرایی را طی و اتحاد ملی و انسجام اسلامی را تقویت خواهند کرد." در عین حال اظهار کرد: سخن گفتن و موضع گرفتن راجع به انتخابات آینده خیلی زود است به ویژه این‌که هنوز خستگی انتخابات مجلس هشتم بر تن احزاب و گروه‌ها و نهادها و شخصیت‌های نظام سنگینی می‌کند، البته باید فکر کرد و هم اندیشی‌ها را آغاز کرد و در موقع لازم سخن گفت و موضع اصولگرایانه گرفت.

وی خاطرنشان کرد: روابط سه قوه و نیز مناسبات با مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرکت به سوی همگرایی و همگامی است. اصولگرایان با پذیرش چهار اصل اسلام، نظام، قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، در مبانی مشترک هستند و این خود موتور اصلی همگرایی و وحدت در جامعه امروز ایران است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری هم‌چنین با بیان این‌که " گام‌های دقیق و اصولی برای هسته‌یی شدن کشور در ابعاد گوناگون برداشته شده است" ادامه داد: فعالیت صلح‌آمیز هسته‌یی ایران امری پذیرفته شده در منطق حقوقی جهان و حرکتی رو به جلو و تعطیل‌ناپذیر است؛ لذا مسوولان نظام در اوج هماهنگی در پاسخگویی به این مطالبه حقوق حقه ملت ایران هستند. من فکر می‌کنم شرارت و زورگویی به جایی نمی‌رسد آن‌ها سرانجام سرتعظیم بر منطق جمهوری اسلامی که همان منطق حقوقی ملت مقاوم ایران است فرود خواهند آورد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت مجلس هشتم پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم است. از هم‌اکنون هم دولت و هم مجلس به عنوان دغدغه مجلس و دولت در کارگروه‌های کارشناسی روی آن کار می‌کنند. طبیعی است آثار وجودی آن را در ارایه طرح‌ها و لوایحی جستجو کرده که ان‌شاءالله ارایه می‌شود. همچنین آثار وجودی آن را در اصلاح بودجه 87 یا ارایه بودجه 88 باید دید. امیدوارم به زودی مردم تغییر محسوسی در وضعیت معیشت خود ببینند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد