وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حداد هیچ مسئولیتی در مجلس هشتم نمی‏پذیرد

در حالی که روز یکشنبه ترکیب نهایی کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم مشخص می‌شود و «غلامعلی حداد عادل» یکی از متقاضیان عضویت در این کمیسیون است، «جواد آرین‌منش» از عدم تمایل رییس سابق مجلس، برای ریاست کمیسیون فرهنگی خبر داد.


جواد آرین‌منش، عضو کمیسون فرهنگی مجلس هفتم و متقاضی عضویت در کمیسون فرهنگی مجلس هشتم، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جمعی از متقاضیان عضویت در کمیسیون فرهنگی به خدمت آقای حداد عادل رفتند و از ایشان خواستند که مسئولیت این کمیسیون را عهده‌دار شوند، اما ایشان نپذیرفتند و گفتند که تمایلی برای قبول هیچ مسئولیتی در مجلس هشتم ندارند. بنابراین گزینه‌های دیگری برای ریاست کمیسیون فرهنگی مطرح است.
نماینده مردم مشهد در مجلس درباره ترکیب نهایی کمیسون فرهنگی مجلس هشتم گفت: ترکیب کمیسیون‌ها روز یکشنبه نهایی می‌شود. جلسه رؤسای شعب و هیأت رئیسه مجلس که آخرین نهادی است که در مورد تعیین کمیسیون‌ها اظهارنظر می‌کند و من هم به عنوان رئیس شعبه پانزده، یکی از اعضای آن هستم، در روز چهارشنبه تشکیل داد. اما فقط موفق شد وضعیت سه کمیسیون را روشن کند؛ یعنی کمیسیون‌هایی که تعداد نفراتشان بیشتر از ظرفیتشان است و تکلیف مابقی کمیسیون‌ها به روز یکشنبه آینده موکول شد.
آرین‌منش ادامه داد: اکنون فقط کمیسیون انرژی، آموزش و تحقیقات و کمیسیون عمران تکلیفشان مشخص شده است و افرادی که در این کمیسیون‌ها عضو نشدند عضو دیگر کمیسیونهایی می‌شوند کخ به عنوان اولویت دوم آن‌ها را انتخاب کرده‌اند. در این صورت کمیسیون‌هایی که تعداد کمتری دارند تکمیل خواهند شد.
وی اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی جزو کمیسیون‌هایی است که هنوز ظرفیت دارد و چون برای عضویت دراین کمیسیون تقاضا زیاد است به زودی این کمیسیون تکمیل خواهد شد. کمیسیون‌هایی که متقاضیان عضویت در آن کمترین است به ترتیب کمیسیون اصل 90 و کمیسیون اجتماعی هستند.
پیش‌تر در اخبار آمده بود که با اضافه شدن دو نفر دیگر به ترکیب 16 نفره کمسیون فرهنگی مجلس اعضای این کمیسیون به 18 نفر رسید و این کمیسیون تا رسیدن به حداکثر اعضای خود نیازمند 5 عضو دیگر است.
از اسدالله بادمچیان و سیدرضا اکرمی، غلامعلی حدادعادل، فاطمه رهبر، علی مطهری، سیدعلی حسینی، روح‌اله حسینیان، بیژن نوباوه نمایندگان تهران، جوادآرین‌منش نماینده مشهد، ستار هدایت‌خواه نماینده بویراحمد و دنا، محمدرضا امیری نماینده کهنوج، حمید رسایی نماینده قم، سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر، بهروز جعفری نماینده سمیرم، سیدعلی طاهری نماینده گرگان و آق قلا، رضا آشتیانی نماینده قم، سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد، سیدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به عنوان متقاضیان عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم نام برده می‌شود.
همچنین سیدمحمد سادات ابراهیمی، علیرضا دهقان، ابوترابی‌فرد، بادامچیان، محمد علی پرتوی، کریمی، جانی فیروز‌آباد، سودانی، حسینی دولت‌آبادی، حسین نجابت، سلمان ذاکر، حسین ابراهیمی، ولی‌اسماعیلی، ‌کواکبیان، لاله افتخاری، عزت‌اله دهقانی از جمله نمایندگانی هستند که عضویت در کمیسیون فرهنگی را به عنوان اولویت دومشان انتخاب کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد