وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان اصلاح طلبی و دستگاه های اطلاعاتی غرب

به گزارش «جهان» به نقل از رسا پیام فضلی‌نژاد، عضو مرکز پژوهش های مؤسسه کیهان، در نشست سیاسی «سروش، جریان اصلاحات و دستگاه های اطلاعاتی غرب»، که به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شده بود، با اشاره به افکار و نظریات عبدالکریم سروش از قبل از انقلاب تا به امروز گفت: سروش حامل بار معرفتی نظام فرماسونری و نظام سلطه در ایران است که از غرب و در زمان تحصیل در انگلیس به همراه آورده است.


عضو مرکز پژوهش های مؤسسه کیهان افزود: طبق مستنداتی که وجود دارد، سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، تنها راه براندازی حکومت بنیادگرای جمهوری اسلامی ایران را مبارزه با روحانیت و قرار دادن روشنفکران در برابر آن ها می‌دانند.


فضلی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: غرب به دنبال تسخیر افکار جوانان ایرانی و استفاده از روشنفکران غرب زده به عنوان منبع تغذیه فکری جوانان است.


این پژوهشگر دانشگاه یادآور شد: سروش یکی از فعالان آشوب‌های شبه‌دانشجویی، هیجدهم تیرماه 87 بود که پس از برپایی این آشوب ها به سرعت از لندن به تهران آمد.
عضو مرکز پژوهش‌های مؤسسه کیهان، سروش را وابسته به حلقه های فراماسونری دانست و گفت: حمایت سروش از یهود و صهیونیزم نشان دهنده ارتباط مستقیم او با حلقه‌های فراماسونری و صهیونیزم است.


وی به محکوم کردن حکم ارتداد سلمان رشدی از جانب سروش اشاره و تصریح کرد: سروش در اوایل انقلاب به عنوان سخنگوی ستاد انقلاب فرهنگی فعالیت می کرد که بعدها به دلیل این که منصوبین حضرت امام خمینی(ره) در این کمیته را فاشیسم مسلک می دانست و همچنین به دلیل مخالفت با مبارزه نظام مقدس جمهوری اسلامی با نحله‌های منحرف فکری همچون نهضت آزادی، از این ستاد استعفا کرد.


فضلی نژاد در پایان تصریح کرد: دکتر سروش، اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و آموزشی را به هیچ عنوان مقبول و مطلوب نمی‌دانست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد