وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های حضور کروبی در مثلث شیشه‌ای

دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: مواضع همسرم در برخی مسائل نسبت به من تندتر است.


به گزارش فارس، مهدی کروبی دوشنبه شب گذشته در برنامه تلوزیونی"مثلث شیشه‌ای" که از شبکه تهران پخش می‌شود حضور یافت و به سولات مجری این برنامه پاسخ داد.
حاشیه‌های این گفتگو از این قرار است.

- زمان اختصاص داده شده به کروبی 30 دقیقه بیش از زمان دیگر برنامه‌های این برنامه بود.

- کروبی در پاسخ به این سوال که چند فرزند دارید، گفت: چهار پسر دارم، به نام‌های حسین، محمد تقی، علی و یاسر که محمد تقی جانباز و یک پایش در جنگ قطع شده است. اکنون استاد دانشگاه است و دکتری علوم سیاسی خود را از انگلیس گرفته است. مقام دولتی ندارد اما در زمان وزارت بازرگانی شریعتمداری مشاور وی بوده است.

-کروبی در خصوص فعالیت‌های کوچکترین پسر خود یاسر نیز گفت: یاسر با مادر خود {فاطمه کروبی} همکاری می کند. کروبی در خصوص فعالیت‌های هسرش نیز گفت: خانم‌ها دوست دارند استقلال داشته و مطرح باشند، برای همین به صورت مستقل فعالیت می‌کند. البته تفاهم و همفکری داریم، اما او نسبت به من در برخی موارد مواضع تندتری دارد. اولین کار خانم کروبی نیز با جانیازان بوده و اکنون این برنامه را نیز می بیند.

-دبیر کل حزب اعتماد ملی در پاسخ به اینکه اهل سینما و تلویزیون هستید، گفت: سینما یکی دوبار رفتم. آخرین فیلم سینمایی هم که دیدم خاطرم نیست، اما تلویزیون نگاه می کنم و آخرین برنامه همین برنامه شما {شب شیشه‌ای} بود که دیشب نگاه کردم و مهمان شما آقای بروجردی بود.

-وی در برابر این سوال مجری که چرا به نمایندگان نزدیک به خود توصیه کردید که به لاریجانی رای دهند نیز گفت: صریحا نگفتم، اما یکی از مهمترین دلایل آن این است که در این شرایط لاریجانی می‌تواند مجلس را قدرتمندتر کند، البته ضمن تقدیر از آقای حدادعادل.

-در بخشی از برنامه وقتی که مجری نام دو تن از هفتاد و شش هزار شرکت کننده در مسابقه اس ام اسی را که جایزه آن یک سکه طلا بود و با شماره هایی که کروبی اعلام کرد خواند، کروبی نیز گفت: حالا که شما دو سکه دادید من نیز به این مناسبت دو سکه می‌دهم. گرچه گفتند که در عروسی دختر نداشته‌ام سکه توزیع کرده اما اینجا دو تا سکه می‌دهم.

-در پایان این برنامه وقتی مجری خطاب به کروبی گفت که اگر این بار کاندیدای ریاست جمهوری شدید دیگر آن نیم ساعت را نخوابید، کروبی با خنده گفت دیگر اصلا نمی‌خوابم به دیگران هم توصیه می‌کنم که نخواب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد