وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لاریجانی: مجلس مسائل فلسطین را به طور جدی رصد می‌کند

علی لاریجانی گفت: مجلس شورای اسلامی مسائل فلسطین را از مهمترین مسائل جهان اسلام دانسته و به طور جدی آن را رصد می‌کند و پشتیبان شما خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با علی لاریجانی انتخاب وی را به عنوان رئیس مجلس هشتم تبریک گفت.

در این تماس تلفنی لاریجانی با تشکر از خالد مشعل اظهار امیدواری کرد که حماس و سایر گروه‌های مقاومت با اتحاد کلمه و به ویژه در شرایط سخت کنونی تحمیل شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در محاصره غزه، در راه مقاومت پیشتاز باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اتحاد نیروهای مقاومت خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی مسائل فلسطین را از مهمترین مسائل جهان اسلام دانسته و به طور جدی آن را رصد می‌کند و پشتیبان شما خواهد بود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد به زودی با خالد مشعل دیدار داشته باشد.

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با تبریک مسئولیت جدید به علی لاریجانی، وی را دارای شخصیتی ارزنده دانست و گفت: شما در هر مسئولیتی که بوده‌اید، نقش پیشتاز داشته‌اید و موضع شما در مسئله‌ فلسطین بسیار شجاعانه بوده است. ما با اتکا به این مواضع شجاعانه اطمینان داریم که مقاومت فلسطین راه پیروزی را ادامه می‌دهد.

وی افزود: حمایت‌های شما از مقاومت و حماس باعث دلگرمی نیروهای مقاومت است و در بحث مقاومت با تمام وجود جدی و استوار هستیم تا به حقوق ملت فلسطین دست پیدا کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد