وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لازمه خط امام، ایستادگی قاطع در مقابل مستکبران است

آیت الله خامنه ای وصیتنامه امام (ره) را از قویترین و بهترین مواریث معنوی دانستند و تاکید کردند : این وصیتنامه در واقع دستورالعملی ملی برای پیشرفت و توسعه و سرافرازی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملت قدرشناس ایران امروز مراسم نوزدهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را به عرصه تجلی وفاداری ملی به آرمان های امام وانقلاب تبدیل کرد.

آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشور مردم در حرم مطهر امام خمینی تاکید کردند: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل عظیم الشأن متعلق به همه قشرها ونسلهای حال و آینده ایران است و این ملت بزرگ این امانت سنگین الهی را در پرتو عمل به وصیتنامه راهگشای امام خمینی (ره) حفظ " شعارها، جهت گیریها، ارزشها و مبانی " انقلاب و در سایه پیشرفت و نوآوری و تعالی حفاظت خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به گذشت نوزده سال از ارتحال امام (ره) و عشق و ارادت مستمر ملت ایران به امام خمینی (ره) به ویژه جوانانی که دوران آن امام بزرگوار را درک نکرده اند، افزودند : این عشق و ارادت مخصوص ملت ایران نیست بلکه مردم مناطق مختلف جهان به ویژه کشورهای اسلامی دارای همین احساس و ارادتند و این حقیقت، ناشی از دو عامل اساسی یعنی عظمت امام خمینی (ره) و عظمت انقلاب اسلامی است.

آیت الله خامنه ای با اشاره به تاثیر بی نظیر شخصیت استثنایی امام خمینی (ره) در پیروزی و استمرار انقلاب افزودند: انقلاب اسلامی ایران همانند اسلام دارای ابعاد گونگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی و دیگر ابعاد است و با نیازهای بشر متوازن و همراه است و این راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و گسترش روز افزون آن در منطقه وجهان است.

رهبر انقلاب اسلامی وصیتنامه امام خمینی (ره) را از قویترین و بهترین مواریث معنوی آن امام و راهنمای ملت در همه مسائل و رویدادها دانستند و تاکید کردند : قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان، مسئولان قوای سه گانه و مسئولان همه دستگاهها این وصیت نامه را بازخوانی و در بخشها ونکات فراوان آن تامل و تدبر کنند چرا که این وصیتنامه در واقع دستورالعملی ملی برای پیشرفت و توسعه و سرافرازی ایران است.

ایشان تعلق انقلاب به ملت را از جمله نکات بارز وصیتنامه امام دانستند و افزودند: هیچ فرد و جریان و طبقه ای جز ملت مالک و صاحب انقلاب نیست و مردم نیز این دارایی عظیم و این امانت الهی را با حفظ هویت و جهتگیری های انقلاب حفظ خواهد کرد.

آیت الله خامنه ای با اشاره به برخی تلاشها برای تغییر شعارهای انقلاب افزودند : برخی با انگیزه های متفاوت و به بهانه عوض شدن اوضاع جهان درصددند ابعاد دینی،عدالتخواهانه، ضد سلطه و یا ضد استبدادی انقلاب را حذف کنند اما ملت به عنوان صاحب انقلاب اجازه این کار را نخواهد داد.

رهبر انقلاب اسلامی جوانان امروز کشور را نیز همچون جوانان صدر انقلاب و دفاع مقدس صاحبان پرشور کشور و انقلاب خواندند و افزودند: نسل جوان امروز نیز با شور و شعور فوق العاده خود و با تلاش علمی، اجتماعی و سیاسی، بقا و نشاط انقلاب را تضمین می کند چرا که همه قشرها و نسلهای پی در پی این سرزمین با انقلاب بزرگ اسلامی نسبت واحدی دارند و در حفظ واستمرار آن سهیم و شریکند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد