وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد: امام، کابوس‌مرگ مستکبرین عالم

رییس جمهور با بیان این که امام خمینی (ره) کابوس مرگ بر سر مستکبرین عالم است، گفت: امروز صحنه گردان انقلاب جوانان درس گرفته از مکتب خمینی بزرگ هستند.

به گزارش برنا، محمود احمدی نژاد در شب نوزدهمین سالروز ارتحال امام راحل در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و در جمع عزاداران امام گفت: کلام امام خلاصه پیام انبیاء الهی و وارث همه پیامبران و ائمه طاهرین است.
رییس جمهور دعوت به خداپرستی، توحید ناب، قیام برای استقرار عدالت و دعوت به حاکمیت انسان کامل در جهان را مهمترین وظایف انسان عنوان کرد و اظهار داشت: رمز مقابله با شیادان و ظالمان، تلاش برای تحقق این سه عنصر است.
احمدی نژاد با بیان اینکه در طول تاریخ همه زیاده خواهان عالم در برابر پیام انبیا در دعوت به توحید، عدالت و دعوت به استقرار حاکمیت صالحان ایستاده اند، خاطرنشان کرد: تحقق این سه عنصر نابودی همه بداخلاقی ها، غربت ها، حرمان ها و عقب افتادگی های بشر را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امام فریادگر این سه عنصر و پرچمدار توحید در دوران معاصر است و در کمتر سخنرانی و موضع گیری دیده ایم که امام دعوت به خداپرستی و توحید نکرده باشد.
رییس جمهور ادامه داد: خط مقدم حرکت امام دعوت به توحید و مقابله با خود پرستی ها، منم ها و عنادها بود و امام به طور مستمر در این راه مبارزه کرد و از مبارزه با هواهای نفسانی و اخلاص برای خدا و خداپرستی ناب به این مقام الهی رسید.
احمدی نژاد تاکید کرد: امام حرکتش را با شعار توحید آغاز کرد و در سخت ترین دوران جنگ، فشار و تهاجم دشمنان، امام فریاد توحید سر می داد.

وی با بیان اینکه حتی نگاه به چهره امام انسان را به یاد خدا می انداخت، گفت: وقتی کسی به محضر امام می رسید با نگاه به چهره امام در نورانیت و معنویت الهی او محو می شد.
احمدی نژاد افزود: وجود امام سرشار از شوق الهی بود و جمله تاریخی امام در لحظه ارتحال که فرمودند "با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم"، نشان از یک دل خدایی و روح آسمانی داشت.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه امام ذره ای از مسیر الهی عدول نکرد، گفت: امام ذوب در تکلیف الهی بود و تک تک سلول های امام فریاد توحید سر می داد.
احمدی نژاد پیام دوم امام را حرکت در جهت برپایی عدالت عنوان کرد و اظهار داشت: امام از روز اول تا آخر پرچمدار عدالت در این سرزمین و جامعه بشری بود و دیدیم که کوچکترین تبعیض و ظلم را تحمل نمی کرد.
رییس جمهوری تصریح کرد: فریاد امام علیه تبعیض گران و مرفهین بی درد زیاده طلب و علیه متجاوزین بیت المال و زورگویان جهانی از روز اول تا روز آخر و همین امروز در جهان طنین انداز است.

وی افزود: امام در یک کلام نورانی و جمله الهی که خلاصه حرکت پیامران است، فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و این تکلیف و استراتژی و خط مشی و پرچم عدالت خواهی امام است.
رییس جمهور خاطرنشان کرد: امام در اوج فشارهای دشمن و در اوج تحریم های اقتصادی و سیاسی و فشارهای نظامی دشمنان، یک لحظه از مقابله با ستمگران عالم و قدرتهای جهانی دست بر نداشت و فریاد زد که اگر آنها بخواهند در مقابل دین ما بیاستند ما در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.

احمدی نژاد تصریح کرد: همه وجود امام عدالت بود و حتی در نوع نگاه به مردم عدالت را رعایت می کرد و در برخورد با پدیده های اجتماعی امام به دنبال اجرای عدالت و برپایی عدالت در جهان بود چرا که تلاش برای اجرای عدالت زاییده توحید است و هیچ موحدی اگر حقیقی باشد نمی تواند به دنبال استقرار عدالت نباشد.
رییس جمهور کشورمان تلاش برای برقراری حاکمیت صالحان را از دیگر اقدامات امام راحل در طول عمر با برکتشان عنوان کرد و تصریح کرد: امام راحل همه عمر و توان و آبرو و حیثیت و همه لحظات عمر خود را صرف زمینه سازی حاکمیت صالحان و صالح کل و مصلح اعظم حضرت بقیه الله اعظم (عج) نمود.

وی افزود: امام حرکت خود را زمینه سازی برای حاکمیت امام معصوم بر جهان می دانست.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: تمام زندگی امام دعوت بشریت به حکومت صالحان و زدودن حکومت ظالمان بود و امام در تمام دوران زندگی خود حتی یک ثانیه حاکمیت طاغوت و ستمگران را به رسمیت نشناخت.
رییس جمهوربا بیان اینکه در ذهن و دل امام، جز قدرت خدا هیچ قدرت دیگری وجود خارجی نداشت، ابراز داشت: نه اینکه امام قدرت هایی را به رسمیت می شناخت و در مقابل آنها می ایستاد ، بلکه امام اصلا هیچ قدرتی را به حساب نمی آورد و به رسمیت نمی شناخت و تنها قدرتی که امام به رسمیت می شناخت حاکمیت خدا و پیامبران خدا و امام معصوم بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد