وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رییس مجلس می تواند نامزد ریاست جمهوری شود

علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم گفت: رییس مجلس در عین ریاست می تواند داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری شود.
علاء الدین بروجردی نماینده مجلس هشتم دیروز در اولین همایش رابطین و مسوولین سیاسی ارتش با اشاره به دوران مجلس ششم گفت: حداد عادل از دوستان خوب ما در دوران غربت مجلس ششم است همانطور که تجارب نشان داده در هر دوره حدود دو سوم نماینده ها تغییر می کنند که این تغییرات سبب شد لاریجانی که از مدیران خوب نظام است به عنوان رییس مجلس هشتم انتخاب شود.
وی درخصوص تغییر ریاست قوه مقننه گفت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی آزاد بودن جامعه است و این انتخابات نشان دهنده آزادی ملت ایران است.
بروجردی در مورد موضع گیری مقامات روسی در قبال پرونده هسته ای ایران عنوان کرد: در عالم سیاست چیزی به عنوان رفاقت وجود ندارد و دیپلماسی هم یعنی شکار فرصت ها یعنی به گونه ای بتوانیم از تمام فرصت ها نهایت استفاده را بکنیم.
نماینده مجلس هشتم در تشریح عوامل تورم گفت: تورم یکی از مشکلات اساسی جامعه کنونی ماست و عوامل متعددی نیز در آن دخیل هستند که با توجه به سخنان لاریجانی قرار است کمیته های ویژه ای برای حل این مساله تشکیل شود که امیدواریم خروجی مناسب داشته باشد.
وی درباره افتتاح بانک مشترک ایران و اروپا گفت: افتتاح این بانک نه تنها موجب وابستگی ایران به غرب نمی شود بلکه باعث برقراری تعامل بیشتر با جامعه بین المللی خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد