وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خشنودی مقام معظم رهبری از روند شکل‌گیری مجلس هشتم

اکنون که مجلس هشتم با رای قاطع مردم شریف ایران اسلامی شکل یافته و ان‌شاءالله طی دوره‌ چهار ساله شاهد اقدامات موثر و برکات وجودی آن خواهیم بود. ستاد کل نیروهای مسلح به نمایندگی از سازمان‌های نظامی و انتظامی و آحاد مرزداران و مدافعان و بسیجیان میهن اسلامی ضمن سپاس به درگاه الهی، از خدای متعال توفیق روزافزون نمایندگان محترم منتخب برای خدمت خالصانه به ملت و اهتمام بیش از پیش در امر قانون‌گذاری و سایر وظایف محوله در جهت اولویت‌دارترین نیازهای ملت، اقتصاد و معیشت و مسائل جوانان را مسألت دارد.

بدون تردید بنا به فرموده‌ بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مجلس از ارکان بسیار ارزشمند و گران‌سنگ است و امید می‌رود با اهتمام بیش از پیش نمایندگان نسبت به این مهم، جامعه ما شاهد حضور هرچه موثرتر این نهاد مردمی در پیشبرد امور کشور و کمک به دولت خدمتگزار و الگویی بدیع در تعاملات سازنده میان قوا به شمار آید.

اظهار خرسندی و خشنودی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره روند شکل‌گیری مجلس هشتم، برگ زرینی است که انتظار می‌رود نمایندگان منتخب ملت و هیات رییسه‌ مجلس شورای اسلامی راهکارهای عملی ساختن رهنمودها و تدابیر معظم‌له در باب تهیه‌ قوانین مفید، تعاملات قوا، وظیفه‌ی نظارتی و سایر امور محوله را به نحو احسن به انجام رسانند.

ستاد کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت خود را به نمایندگان محترم ملت که توفیق خدمتگزاری در سنگر مجلس را یافته‌اند، اعلام و از خدای بزرگ موفقیت‌های روزافزون نمایندگان ملت بزرگ و شهیدپرور ایران در مجلس شورای اسلامی را خواستار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد