وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ناطق نوری: انتخاب لاریجانی آزادانه بود

رییس دوره‌های چهارم و پنچم مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون اصول گرایان مجلس در انتخاب آقای لاریجانی آزاد و بدون قیم عمل کرد.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ناطق نوری رییس دوره‌های چهارم و پنچم مجلس شورای اسلامی که به عنوان مهمان ویژه در مراسم گشایش هشتمین دوره مجلس حضور داشت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، درباره تصمیم نمایندگان مبنی بر انتخاب ریاست مجلس گفت: آقای حدادعادل چهار سال را با متانت، سنگینی و هماهنگی خوبی که با سایر قوا داشت، گذراند و مقام معظم رهبری هم در پیام خود به این موضوع اشاره و تشکر کردند. اما طبیعی است لازمه یک مجلس آزاد، این است که به صورت آزاد و دموکراتیک تصمیم‌گیری کند.

وی تصریح کرد: این بار نیز شاید از دوره‌های قبل فراکسیون اصول گرایان بهتر عمل کرد. یعنی جمعی قیم مآبانه ننشستند تصمیم بگیرند که از نظر این فراکسیون چه کسی رئیس و نایب بشود.

ناطق نوری تاکید کرد: نمایندگان به صورت آزاد تصمیم‌گیری و همه در رای شرکت کردند و این ممدوح است و من نیز می‌پسندم.

وی درباره رای بالای لاریجانی برای انتخاب رییس مجلس گفت: طبیعی است «لکل جدید لذة»، آقای لاریجانی چهره ناشناخته‌ای برای نمایندگان نبود و نمایندگان کار ایشان را در صدا و سیما و شورای عالی امنیت ملی دیده بودند. نیروی موفقی که در مباحثه‌ها و مصاحبه‌ها و ارایه تحلیل‌ها موفق بود و نمایندگان بر اساس یک شناخت خوب از ایشان تصمیم گرفتند.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا شما گفته‌اید، «اجازه به بن‌بست رسیدن کشور را نمی‌دهید» گفت: نه من و نه هیچ ایرانی نمی‌خواهد کشور به بن بست برسد. هر کسی کمترین عرق ملی را داشته باشد حتی اگر عرق دینی نداشته باشد، نمی‌خواهد کشور به بن‌بست برسد. همه باید کمک کنیم و هرچه از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: اگر مشاوره فکری و انتقال تجربه نیاز است، همه باید کمک و همکاری کنیم و اجازه ندهیم که کشور به بن‌بست برسد.

وی همچنین درباره اولویت کاری مجلس هشتم گفت: باید ببینیم و فکر کنیم کارها چیست بعد تصمیم‌گیری کنیم. اولویت‌ ها امروز نیز در مجلس شمرده شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دولت در سال پایانی گفت: بررسی عملکرد دولت را باید در پایان دوره از من بپرسید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد