وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وحدت اصولگرایان براى حل مشکلات اقتصادی

موفقیت جبهه متحد اصولگرایان در کسب آرا ى دو سوم منتخبین نشان داد گفتمان اصولگرایى به عنوان مطرح ترین گفتمان، متضمن خدمت به مردم و پیشرفت کشور است اکنون مجلس آگاه ، درد آشنا، متعهد و دلسوز پدید آمده و بزودى کار خود را آغاز خواهد کرد.اقبال مردم به اصولگرایان، وظیفه اصولگرایان را براى خدمت‌رسانى هر چه بیشتر سنگین‌تر کرده و لذا باید در همین راستا تلاش شود، اختلافى در جبهه متحد اصولگرایان رخ ندهد .نباید از این نکته غافل شد که،برخى رسانه‌ها سعى مى‌کنند این انتخاب را به نقطه اختلافى بین اصولگرایان تبدیل کنند در حالى که در این زمینه نگرانى وجود ندارد. هیئت رئیسه مجلس باید با مدیریت قوى از فضا و شرایط در جهت تحقق مطالبات مردم و تصویب قوانین راهگشا استفاده کند. مطالبه مردم از جریان اصولگرایى حفظ وحدت است. در جریان انتخابات مجلس هشتم با تدبیر خوبى که تحت عنوان جبهه متحد اصولگرایان صورت گرفت، اصولگرایان توانستند به فهرست واحد دست یابند. اصولگرایان بدنبال طراحى مدل دیگرى براى ایجاد وحدت میان جریان اصولگرا هستند،چرا که مردم از جریان اصولگرا وحدت را مطالبه مى‌کنند و در پاسخ به آنها اصولگرایان باید با حفظ انسجام و وحدت خود جواب اعتماد مردم را بدهند. با توجه به شرایط اقتصادى جامعه و موضوع تورم ، توجه به این بخش و کاهش تورم حاکم بر جامعه از اولویت‌هاى مجلس هشتم است . مهمترین دغدغه اى که مسئولان باید پاسخگوى آن باشند رفع مشکلات اقتصادى و تامین حداقل معیشت براى مردم است که ایجاد فضاى امن معیشتى منوط به اجراى صحیح قوانین و از طریق وضع قوانینى که جایگزین قوانین دست و پا گیر باشد است.کنترل تورم، کاهش نرخ کالا، خدمات و مسکن و مبارزه با گرانى در راستاى بهبود شرایط زندگى مردم از مهمترین کارهایى است که باید از سوى مجلس هشتم دنبال شود.مجلس هشتم باید ضمن درخواست برگزارى نشست هاى مشترک با دولت و بررسى ریشه هاى مشکلات کنونی، از طریق کار کارشناسى شده در راستاى بهبود وضعیت معیشتى مردم و افزایش قدرت خرید آنان تصمیم گیرى‌هاى تاثیر گذارى داشته باشد.باید با اتخاذ روش هاى دقیق و منطقى از رشد تورم جلوگیرى کرد و نسبت به اولویت‌هاى بعدى از جمله محرومیت زدایی، توجه جد ى به مهندسى فرهنگ و توسعه فرهنگ اسلامى و دیگر برنامه ها اهتمام ورزید.
توجه به بخش تولید و نیز توسعه سرمایه‌گذارى در بخش هاى اقتصادى از دیگر برنامه‌هاى مجلس هشتم خواهد بود. امید است با تعامل و گفتگوى نزدیک با دولت و کارشناسان اقتصادى بتوان چالش‌هاى جدى در این عرصه را شناسایى و با اتخاذ راهکار مناسب نزدیکترین راه را براى ساماندهى وضعیت اقتصادى پیدا کنیم. با توجه به اینکه مردم ایران در مجلس هفتم و هشتم به اصولگراها اعتماد نمودند، طبیعتا اهداف کلى و آرمان‌هاى مجلس هفتم در دستور کار مجلس هشتم قرار مى‌گیرد.
رشد و گسترش ارزش‌هاى دینى و اسلامى و آرمان‌هایى که مردم با توجه به آن آرمان‌ها به جریات اصولگرا راى دادند و همدلى بین قواى سه گانه از دیگر اولویت‌هاى اساسى و مهم مجلس هشتم است.مردم از رئیس ‌مجلس و رئیس‌جمهور انتظار دارند که در ذیل رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در بحث قانونگذارى و اجرا، با هم همدل و همراه بوده و تعامل مناسبى داشته باشند. مردم انتظار ندارند تا روساى این دوقوه مچ‌گیرى کنند بلکه خواهان ارایه خدمت از سوى آنها هستند و با پرهیز از جناح‌بازى و حزب بازى در خدمت پیشرفت کشور واعتلاى اسلام بکوشند.
با نگاهى به مجموعه و نمایندگانى که وارد مجلس هشتم شدند، مى‌توان اطمینان داشت که مجلس هشتم قوى‌تر از مجلس هفتم در جهت کارآمدى نظام و کارکرد قوه مقننه، برنامه‌ها را ساماندهى کند. مطالبه مردم از مجلس و دولت همان مطالبه مقام معظم رهبرى است که تاکید فرمودند مجلس باید راه را براى خدمتگذارى دولت فراهم کند.مجلس هشتم با تعامل مناسب با دولت باید مشکلات معیشتى و فرهنگى مردم را در صدر برنامه کارى خود قرار دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد