وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بررسی 6 معضل کشور در کارگروه تحول اقتصادی

وزیر کار و امور اجتماعی از بررسی شش معضل کشور در مسایل کلان اقتصادی، همگون کردن سیاست‌های اقتصادی، پولی، مالیاتی، واردات و صادرات و نظام توزیع توسط کارگروه تحول اقتصادی دولت خبر داد.
سید محمد جهرمی در گفت‌وگو با مهر در خصوص تشکیل کارگروه تحول اقتصادی در دولت گفت: این کارگروه در حقیقت جلسه راهبردی دولت در مسایل کلان اقتصادی است.
وزیر کار و امور اجتماعی همگون کردن سیاست‌های اقتصادی، سیاست‌های پولی، مالیاتی، امور مربوط به واردات و صادرات و رسیدگی به نظام توزیع در کشور را شش مساله و مشکل کشور در مسایل اقتصادی اعلام کرد که کارگروه تحولات اقتصادی آنها را پیگیری و بررسی می‌کند.
جهرمی همچنین از جمع‌آوری نظرات و بررسی‌های کارگروه یاد شده خبر داد و تصریح کرد: بررسی‌ها در حال انجام است و قرار شده پس از ارایه نظرات و اعلام بررسی‌های اعضای کارگروه، نتیجه توسط رییس‌جمهوری یا دبیر کارگروه اعلام شود.
هیات وزیران در جلسه مورخ 22 اردیبهشت‌ماه‌
سال جاری بنا به پیشنهاد رییس‌جمهوری و به استناد اصول 127 و 128 قانون اساسی، کارگروهی متشکل از پرویز داودی معاون اول رییس‌جمهوری، ‌امیر منصور برقعی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری، ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری، علی سعید‌لو معاون اجرایی رییس‌جمهوری، حسین صمصامی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی، مصطفی پورمحمدی وزیر [سابق] کشور، غلامحسین نوذری وزیر نفت، محمد عباسی وزیر تعاون، عبدالرضا مصری وزیر رفاه و تامین اجتماعی، سید مسعود میرکاظمی وزیر بازرگانی، علی‌اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن، محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی، ‌طهماسب مظاهری رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سه نفر صاحبنظر در امور اقتصادی به انتخاب رییس‌جمهوری برای بررسی و تصمیم گیری در طرح‌های تحول اقتصادی تعیین کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد