وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صد و چهل و چهارمین جلسه مجلس هفتم ، یکشنبه برگزار خواهد شد

آخرین جلسه علنی و نشست کاری مجلس شورای اسلامی که در واقع صد و چهل و چهارمین جلسه کاری مجلس هفتم به شمار می آید ، روز یکشنبه هفته آینده ، پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد .
اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی اعلام کرد بررسی دو طرح و لایحه برگشت داده شده از شورای نگهبان برای اصلاح ، درباره حفظ و گسترش فضای سبز شهرها مصوب شورای انقلاب در سال 1359 و موافقتنامه همکاری حقوقی در امور مدنی و کیفری بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در دستور کار این جلسه قرار دارد.
در این جلسه همچنین قرار است شور دوم لایحه الحاق یک تبصره به قانون تعیین تکلیف اراضی اختلافی موضوع اجرایی ماده 56 قانون جنگلها و مراتع و شوردوم لایحه اصلاح قانون حمایت قضایی از کارکنان دولت و پرسنل نیروهای مسلح نیز بررسی شود.
براساس اعلام اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی در صورت وجود فرصت، گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد تحقیق و تفحص از بانک های دولتی و همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در باره تحقیق وتفحص از شرکت دخانیات ایران هم در دستور قرار خواهد گرفت .
دوره هفتم مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه پنجم خرداد ماه پایان و دوره هشتم مجلس شورای اسلامی روز هفتم خرداد ماه گشایش خواهد یافت .
نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در انتخابات بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته و پنجم اردیبهشت ماه امسال با رای مستقیم مردم برگزیده شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد