وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمله تند کارگزاران به قالیباف

به گزارش سایت بصیرت به نقل از «فردا»، در گزارش روزنامه کارگزاران که با عنوان « اصولگرای مزاحم می آید» منتشر شده است، نویسنده این یادداشت درتحلیلی سفر قالیباف به قم را سفری انتخاباتی عنوان نموده و نوشته است: «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران، دورخیز خود را برای شرکت در رقابت‌های دوره دهم انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز کرد.

این روزنامه بدون توجه به لزوم ارتباط مسئولان و مدیران کشور با علما و مراجع معظم تقلید در ارزیابی خود از دیدارهای شهردار تهران با مراجع نوشته است: قالیباف روز پنج‌شنبه هفته گذشته به قم سفر کرد تا حمایت مراجع تقلید را از عملکرد خود در شهرداری تهران کسب کند؛ هدفی که قالیباف در رسیدن به آن تا حدود زیادی موفق بود. آیات عظام بهجت، مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی، وحید خراسانی، صافی‌گلپایگانی، موسوی‌اردبیلی، جوادی‌آملی و سبحانی از جمله مراجع و روحانیون بلندپایه قم‌نشین بودند که از توضیحات قالیباف درباره برنامه‌های انجام‌شده و در دست انجام مذهبی و دینی شهرداری تهران راضی شده و حمایت خود را از آنها اعلام داشتند.

از دیدگاه خبرنگار کارگزاران این رضایت مراجع تقلید و روحانیون ارشد از قالیباف و اقدامات او اگرچه تنها در حوزه مسائل شهری تهران باقی ماند اما صاحب‌نظران مسائل سیاسی آگاه هستند که در صورت قطعی شدن نامزدی فرمانده سابق نیروی انتظامی و شهردار کنونی تهران در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری، این حمایت‌ها برگ برنده مبهمی برای او به حساب می‌آیند.

این روزنامه همچنین در یادداشت دیگری با عنوان «دام اصولگرایانه» به انتقاد از نزدیکی برخی اصلاح طلبان میانه رو با اصولگرایان اصلاح طلب پرداخته و در تحلیلی نوشته است: بین حدادعادل، لاریجانی و قالیباف هیچ فرقی نیست و رقابت این افراد نباید مایه دلخوشی اصلاح طلبان باشد!

در این یادداشت همچنین با اشاره به سابقه خدمت قالیباف در سپاه و نیروی انتظامی، نویسنده وی را با ادبیاتی قابل تامل لشگری نامیده و نوشته است: سردار قالیباف با تبلیغات وسیعی ای که انجام داد، خطر بالقوه ای برای اصلاحات بود.

این عضو تحریریه کارگزاران نیز در تحلیلی وارونه با گلایه از طیف اصلاح طلبان متعادل به علت نزدیکی به طیفی از اصولگرایان نوشته است: متاسفانه عده ای از دوستان اصلاح طلب نادانسته و ناخواسته - شاید هم دانسته و خواسته - به راهی می روند و در دامی می افتند که اصولگرایان می خواهند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد