وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نباید‌ فضاى ‌اختلا‌ف ‌وجود‌ داشته‌باشد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلا‌ب اسلا‌می‌در دیدار کارگران نمونه و مسئولا‌ن وزارت کار و امور اجتماعی، ضمن تجلیل از نقش کارگران در دستیابی کشور به عزت و استقلا‌ل و تاکید بر لزوم تکریم واقعی کارگر، به در پیش بودن دور دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلا‌می‌و اهمیت بسیار بالا‌ی آن اشاره و تصریح کردند: ملت ایران همان‌گونه که در دور اول انتخابات با هوشیاری و حرکت عظیم خود پاسخ قاطعی به جنجال‌ها و تبلیغات دشمنان داد، در دور دوم انتخابات نیز با حضور پرانگیزه و انتخاب نمایندگان اصلح، بار دیگر ثابت خواهد کرد که انگیزه‌ ملت ایران تمام‌نشدنی است. به گزارش ایسنا رهبر معظم انقلا‌ب اسلا‌می، اصل حضور در انتخابات و نشان دادن انگیزه‌تمام‌نشدنی ملت را خیلی مهم ارزیابی و تاکید کردند: وظیفه‌بسیار مهم دیگر، انتخاب نمایندگان اصلح و افرادی است که به فکر مردم و دلسوز آنان باشند و برای همکاری و همدلی با دولت، قوه‌قضاییه و بخش‌های دیگر به منظور پیشرفت کشور و اجرای کارهای بزرگ تلا‌ش کنند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر این‌که پیشرفت کشور با اتحاد مسئولا‌ن و هم‌چنین همدلی مردم و مسئولا‌ن امکان‌پذیر است خاطرنشان کردند: دشمنان همواره از کوچک‌ترین اختلا‌ف برداشت و سلیقه میان مسئولا‌ن بهره‌برداری و خوشحالی می‌کنند و با تبلیغات گسترده سعی در جنجال‌سازی دارند.
ایشان افزودند: این امر نشان‌دهنده اهمیت اتحاد و همدلی در کشور است و همان گونه که امام خمینی(ره) بارها تاکید می‌کردند باید در جهت اتحاد و همدلی حرکت کرد و به هیچ وجه نباید فضای اختلا‌ف، درگیری، مچ‌گیری و ایراد‌گیری‌های بی‌اهمیت وجود داشته باشد. رهبر انقلا‌ب اسلا‌می‌با یادآوری هوشیاری ملت ایران در مقاطع مختلف تاکید کردند: به لطف خداوند ملت ایران ملتی با اتحاد و هوشیار است و این هوشیاری ملت از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند متعال است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای استقلا‌ل را مسئله اصلی کشور دانستند و افزودند: ملت ایران به برکت پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می‌به استقلا‌ل سیاسی دست یافت و حفظ این استقلا‌ل سیاسی در گرو تحکیم پایه‌های اقتصادی کشور است که این مسئله نیز به کار، تولید، شکوفایی کار و نوآوری در بخش‌های مختلف بستگی دارد. ایشان با اشاره به تبلیغات گسترده نظام استکباری آمریکا و شبکه شیطانی صهیونیسم بر ضد ملت ایران خاطرنشان کردند: به دلیل کار و تلا‌ش و حرکت رو به جلوی کشور دشمنان در میدان عمل از مقابله با ملت ایران ناامید شده‌اند و به همین دلیل به لفاظی، جنجال‌آفرینی و اتهام‌زنی روی آورده‌اند.
رهبر انقلا‌ب اسلا‌می‌همچنین با اشاره به روی کار بودن دولت کار و تلا‌ش خاطرنشان کردند: عناصر اصلی دولت دائما در تلا‌ش و تحرک برای کارهای با ارزش و پراهمیت هستند و اعضای دولت به معنای حقیقی کلمه کارگری می‌کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جایگاه و نقش کارگران در توسعه و تولید و پیشرفت و استقلا‌ل کشور افزودند: یکی از وظایف مسئولا‌ن برطرف کردن مشکلا‌ت جامعه کارگری از جمله مساله اشتغال و رونق دادن به کارآفرینان و ایجاد زمینه برای بنگاه‌های کاری و تولیدی است .
ایشان با تاکید بر دیدگاه اسلا‌م درباره کارآفرینان و بنگاه‌های کارآفرین خاطرنشان کردند: در نظام اسلا‌می‌، ‌کارآفرین و بنگاه کارآفرینی دو بازوی لا‌زم و ضروری هستند که دولت باید با ایجاد یک خط عادلا‌نه و میانه، ‌زمینه همکاری صحیح میان این دو را بدون آن که به حقوق یکدیگر تعرض کنند، فراهم نماید.
رهبر انقلا‌ب اسلا‌می‌لزوم توجه بیش از پیش به وجدان‌کاری و درستکاری و همچنین نوآوری در مجموعه‌های تولیدی را یادآور شدند و تاکید کردند: تقدس کار و تکریم کارگر باید در راس برنامه‌ها باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تجلی وجدان دینی و ملی جامعه کارگری کشور در دوران انقلا‌ب اسلا‌می‌و همچنین سال‌های دفاع مقدس، بر لزوم قدرشناسی ملت ایران از جامعه کارگری تاکید کردند و افزودند: در منطق اسلا‌م، کار، عمل صالح وعبادت است که این جایگاه و ارزش کارگر را در نظام اسلا‌می‌نشان می‌ دهند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد