وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مهدوی کنی:در دور دوم انتخابات به نامزدهای جبهه متحد رأی می‌دهم

محمد رضا مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز پنج شنبه در نشست ائمه جماعات استان تهران اظهار داشت: در قرآن دعوت، هدایت، ارشاد و کلمات دیگری موجود می‌باشد ولیکن کلمه تبلیغ در این میان رساتر است.
وی ادامه داد: تبلیغ یعنی رساندن چیزی به مرحله بلوغ است که در نهایت کمال می‌باشد و قرآن در موضوع ولایت و امامت نیز کلمه تبلیغ را ذکر می‌کند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: پیامبر درباره ولایت بارها سخن گفته‌اند و تبلیغ مشکلاتی دارد و تفهیم رسالت نوعی معارضه با افکار دیگران است، پیامبر وظیفه‌اش تبلیغ بود روحانیون هم در این رابطه وظیفه دارند و مردم از روحانیت توقع و انتظار دارند.
وی ادامه داد: کسی که از بیان حقیقت نترسد خدا او را کمک می‌کند و کسانی که در این راه کوشا بوده‌اند خداوند آنها را کمک کرده است، این کوشش ها همواره با گذشت و ایثار همراه بوده است.
مهدوی کنی با بیا این مطلب که امروز گرچه مشکلات مادی جدی است، ولیکن وظیفه اصلی روحانیون حفظ فرهنگ جامعه می‌باشد، گفت: اگر فرهنگ درست شود، بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد و دلیل بسیاری از گرانی‌ها بی فرهنگی مردم است و مردم به زیاده طلبی عادت کرده‌اند.
وی تأکید کرد: ماییم که باید مردم را تربیت کنیم که از زیاده طلبی دست بردارند و این مقدار هم تقصیرها گردن ما روحانیون است، نباید برای تبرئه خود تقصیر را به گردن دیگران بیندازیم.
دبیرکل جامعه روحانیت با اشاره به اینکه بیش از سابق در رسانه‌ها بحث‌های دینی داریم، گفت: مسئله تربیت و تبلیغ غیر از گفتار است و آن رساندن مردم به مرحله بلوغ است و این موضوع با علم و گذشت تحقق می‌یابد.
مهدوی کنی تصریح کرد: در ملاقات با احمدی نژاد گفتم روحانیت را نباید ابزار فرض کرد جامعه روحانیت با آن رژیم مبارزه می‌کرد و بعد از انقلاب هم با فساد مبارزه می‌کند و شما از ما توقع نداشته باشید که روحانیت مداح کسی باشد.
وی تأکید کرد: در عین حال که دولت را نباید تضعیف کرد نباید چشم‌ها را روی هم گذاشت و گفت همه چیز خوب است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: حضور مردم در انتخابات با وجود تمام مشکلات خوب بود، در انتخابات مصلحت نظام باید رعایت شود، گاهی انسان ناگزیر است اصراری به انتخاب اصلح نداشته باشد، بنده در انتخابات‌ تهران در هیچ دفعه بطور کامل به یک لیست رأی نمی‌دادم ولیکن در این دوره گفتم به لیست جبهه متحد رأی می‌دهم بخاطر اینکه با وجود افراد اصلح در بیرون لیست جبهه متحد معلوم نبود چند نفری که ما به آنها خارج از لیست رأی می‌دهیم آیا افراد اصلح وارد می‌شوند یا خیر، به همین دلیل به لیست جبهه متحد اصولگرایان کامل رأی دادم.
وی تصریح کرد: من پیشنهادم این است اگر می‌خواهید مجلس بهتری داشته باشید در مرحله دوم انتخابات در تهران به 11 نفر کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان و در شهرستان‌ها به نامزدهای اصولگرا رأی دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد