وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان به مناسبت دومین مرحله انتخابات مجلس

جبهه متحد اصولگرایان به مناسبت مرحله دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

ملت فهیم و بیدار ایران اسلامی
حضور گسترده و سرنوشت‌ساز شما ملت بزرگ ایران در اولین دوره انتخابات مجلس هشتم، برگ زرین و افتخارآفرین دیگری در تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی بود. حضوری که بار دیگر امید و اقتدار را برای مردم و مسؤولان نظام اسلامی به ارمغان آورد و گرد یأس و نومیدی بر چهره بدخواهان و استکبار جهانی پاشید.
رأی اعتماد شما به اصولگرایان و خط مشی آنان که گفتمان پیشرفت و خدمت و عدالت و‌ آزادی توأم با کرامت و عزت کشور و ملت ایران است، مهر تأیید دیگری برای ادامه راه اصولگرایی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام بود. شما مردم عزیز ایران با حضور آگاهانه خود در این انتخابات و چند انتخابات گذشته در سال‌های اخیر، خواست و تمایل خود را برای ادامه خط انقلاب و اصولگرایی حفظ آرامش و توسعه و رفاه در کشور نشان دادید همچنان که انتخابات مجلس هفتم و دولت نهم و شورا‌های شهر سوم، دلیلی بر این مدعاست.
اینک در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی در سراسر کشور هستیم.
بدلیل نسبی بودن اکثریت آراء شرکت‌کنندگان جهت انتخاب یک نماینده، حضور گسترده در این مرحله انتخابات از مرحله اول حساس‌تر است و ضرورت مشارکت گسترده مردمی در این مرحله، اهمیتی مضاعف دارد و موجب تشکیل مجلسی کارآمدتر و درد آشناتر خواهد گردید.
جبهه متحد اصولگرایان ضمن تشکر و امتنان از ملت عزیز ایران که در مرحله اول انتخابات شرکت نموده و به کاندیداهای معرفی شده توسط این جبهه رأی اعتماد دادند، از ملت بزرگ ایران می‌خواهد تا با حضور گسترده‌ خود کار نیمه تمام مرحله اول انتخابات را تمام نموده و با رأی نامزدهای معرفی شده این جبهه در سراسر کشور، موجبات تشکیل مجلسی فعال و مقتدر و متخصص را فراهم آورند و همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند به مجلسی رأی دهند که راه خدمت دولت پرتلاش و خدمتگزار کنونی را هموارتر نماید.
جبهه متحد اصولگرایان به تمامی نامزدهایی که مفتخر به کسب رأی اعتماد ملت ایران در حوزه‌های انتخاباتی - با هر گرایش و سلیقه‌ای – شده‌اند، تبریک عرض نموده و آمادگی خود را برای همکاری با آنان جهت تشکیل مجلسی فعال و پویا و کارآمد، اعلام می‌دارد.


جبهه متحد اصولگرایان - 28/1/1387
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد