وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حوزه تبریزدر برگزاری‌انتخابات رایانه‌، مقام نخست کشوررا کسب کرد

فرماندار تبریز به نقل از وزارت کشور اعلام کرد: حوزه انتخابیه شهرستان تبریز، مقام نخست کشور را در زمینه برگزاری انتخابات رایانه‌ای مجلس هشتم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری کسب کرد.

محمدعلی ذبیحیان روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرس اعزامی شورای نگهبان به آذربایجان‌شرقی ، نیز کیفیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو رامناسب توصیف کرد.

وی افزود: درطول برگزاری انتخابات اخیر در شهرستان تبریز تنها دو مورد شکایت ، تسلیم فرمانداری شد که این رقم در طول برگزاری انتخابات‌های قبلی بی‌مانند بوده است.

وی با تشکراززحمات طاقت فرسای تمامی دست‌اندرکاران برگزاری‌انتخابات مجلس هشتم و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان‌رهبری در شهرستان تبریز،اظهار داشت: مشارکت صمیمیانه‌تمامی ارگان‌های ذیربط در برگزاری مناسب انتخابات،مصداق بارز ماده ‪ ۱۱‬قانون‌انتخابات کشور مبنی بر سهیم بودن همگان در وقوع این رویداد بود.

ذبیحیان همچنین با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی رسانه‌های تبریزدرایجاد جو مثبت و تشویق شهروندان به شرکت گسترده درانتخابات ، اضافه کرد: فرمانداری تبریز از همان آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی ، سعی در رعایت قانون داشته است.

وی با اشاره به نصب پلاکاردهایی در مقابل ستادهای تبلیغاتی داوطلبان راه یافته به دور دوم انتخبات مجلس هشتم در حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو بر لزوم جمع‌آوری این اقلام تبلیغاتی تاکید کرد.

وی با بیان این مطلب که رعایت قانون انتخابات یک اصل پذیرفته شده است ، تشریح کرد: نصب پلاکاردهای تبلیغاتی با مضمون تشکر از شهروندان توسط ‪۱۰‬ داوطلب راه‌یافته به دور دوم انتخبات در حوزه انتخابیه تبریز ، خلاف قانون است.

فرماندار تبریز با بیان این مطلب که حساسیت مرحله‌دوم‌انتخابات مجلس هشتم به دلیل تاثیرگذاری حتی یک رای ‪ ۱۰‬برابر بیشتر از مرحله اول‌است، خواستار جلوگیری مسوولان از سوء‌استفاده امکانات دولتی به نفع هر یک از داوطلبان شد.

در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، تنها یکی از شش نماینده این حوزه موفق به راهیابی به خانه ملت در دور اول شد.

بر پایه سرشماری سال ‪ ۱۳۸۵‬از جمعیت یک میلیون و ‪ ۵۷۹‬هزار و ‪ ۳۱۲‬نفری شهرستان تبریز یک میلیون و ‪ ۷۳‬هزار و ‪۹۳۲‬نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد