وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سیاست نمایندگان اصولگرا تعامل با همه نمایندگان است

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت : سیاست نمایندگان اصولگرا در مجلس هشتم تعامل و همکاری با دیگران نمایندگان مجلس برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مورد نظر و رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سید شهاب‌الدین صدر به همراه علی اصغر زارعی روز سه شنبه در نشستی مطبوعاتی آخرین دیدگاه و تحولات جبهه متحد اصولگرایان را تشریح کردند.

صدر در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی در خصوص برنامه‌های نمایندگان اصولگرا در مجلس هشتم پرسید، گفت : تلاش می‌کنیم با وحدت ، وفاق و همدلی بین نمایندگان اصولگرا و تعامل و همکاری با دیگر نمایندگان مجلس تصمیماتی را اتخاذ کنیم که به نفع نظام و در جهت کم شدن گرفتاری‌ها و نارسای ها در کشور باشد.


** تقدیر از جامعه روحانیت مبارز برای حمایت از فهرست جبهه متحد اصولگرایان
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان از جامعه روحانیت مبارز به خاطر حمایت از فهرست این جبهه در دور اول و دوم انتخابات مجلس هشتم تقدیر کرد و افزود : حمایت روحانیون و شخصیت‌های برجسته و شاخص کشور سرمایه‌ای عظیم برای اصولگرایان و متدینین کشور است .


**دعوت مردم برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات
در ادامه این نشست مطبوعاتی علی اصغر زارعی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نیز با تقدیر از مردم به خاطر حضور پرشور و حماسی آنان در دور اول انتخابات از مردم خواست که حضور در دور دوم انتخابات را جدی بگیرند.

وی در بخش دیگری از گفت و گو ی خود با خبرنگاران رسیدگی به مشکلات اصلی مردم را از اولویت‌های کاری مجلس هشتم دانست و تصریح کرد : به طور یقین رسیدگی به مشکلات اساسی مردم از جمله مسئله تورم و بیکاری در دستور کار مجلس هشتم قرار خواهد گرفت .


** تاکید مجدد بر رقابتی بودن انتخابات مجلس هشتم
زارعی در ادامه گفت و گو خود انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را رقابتی خواند و گفت : رقابت در اکثر حوزه‌های انتخاباتی در سراسر کشور به صورت واقعی امکان پذیر بوده و اگر به تعداد آرا نامزدهایی که حائز اکثریت آرا شدند توجه شود این مسئله به خوبی نمایان است.

سید شهاب‌الدین صدر دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان هم گفت : در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم بار دیگر به اصولگرایان اعتماد کردند اما اینکه در چند حوزه انتخابیه چند چهره شاخص اصلاح طلب رد صلاحیت شدند، بگوییم انتخابات غیر رقابتی بوده است ، استدلال نادرستی است .


** سیاست جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم، حمایت از نامزدهای اصولگرا است
صدر سیاست جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات را حمایت از نامزدهای اصولگرا دانست و گفت : در دور دوم انتخابات نیز همانند دور اول از نامزدهای اصولگرایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده اند، حمایت خواهیم کرد.

وی تاکید : در برخی از حوزه‌ها که دو نماینده اصولگرا به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند ما به هر دو آنها احترام می‌گذاریم و انتخاب بین دو نفر را به عهده مردم می‌گذاریم و در واقع از هر دوی آنها حمایت می کنیم .

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان خاطر نشان کرد : در برخی از حوزه‌ها که نامزد اصولگرایی که در دور نخست مورد حمایت جبهه نبوده و به دور دوم راه پیدا کرده، جبهه متحد از این نامزد حمایت خواهد کرد.


** رسیدگی به اعتبار نامه نمایندگان به دور از مسائل حزبی و جناحی در ادامه این گفت وگو ، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به رسیدگی به اعتبارنامه نمایندگان در مجلس گفت: ما انتظار داریم که به اعتبار نامه نمایندگان بر اساس قانون رسیدگی شود و از مسائل حزبی و جناحی در این مرحله به طور جدی پرهیز شود.

زارعی با اشاره به برخی شکایت‌ها در بعضی ازحوزه‌های انتخابیه افزود :
بعد از این که هیات‌های نظارت و شورای نگهبان به این شکایت‌ها رسیدگی کردند در زمان رسیدگی به اعتبار نامه‌های نمایندگان یک بار دیگر تمامی مراحل انتخابات رسیدگی می‌شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد در این مرحله مورد رسیدگی نمایندگان ملت قرار خواهد گرفت .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد