وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نتایج انتخابات مجلس هشتم در ‪ ۹‬حوزه انتخابیه آذربایجان‌شرقی

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از تایید نتایج انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در ‪ ۹‬حوزه انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، "اکبر غفاری" روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
هیات نظارت بر انتخابات کشور تاکنون نتایج انتخابات در حوزه‌های تبریز ، آذرشهر و اسکو ، میانه ، اهر و هریس ، شبستر ، سراب ، بستان‌آباد ، مراغه و عجب‌شیر ، مرند و جلفا و بناب را تایید کرده است.

وی افزود: بنا براطلاعات غیررسمی ازبین چهار حوزه انتخابیه باقی مانده آذربایجان‌شرقی نیز نتایج انتخابات حوزه‌های کلیبر و هشترود و چاراویماق تایید شده و تنها حوزه‌های ملکان و ورزقان ، هنوزاعلام نشده است.

وی اظهار داشت: دور دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه شامل تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه، اهر و هریس، شبستر ، سراب و بستان‌آباد برگزار خواهد شد.

غفاری اظهار داشت: برگزاری انتخابات مجلس هشتم در هر یک از چهار حوزه انتخابیه یاد شده درصورت عدم تایید انتخابات در آنها، به میان‌دوره موکول خواهد شد.

وی تشریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس هشتم در آذربایجان‌شرقی ‪۲۰‬ داوطلب راه‌یافته به دور دوم برای راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

وی ، شمار واجدین شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس هشتم آذربایجان شرقی در شش حوزه انتخابیه مزبور را یک میلیون و ‪ ۷۰۵‬هزار و ‪ ۱۲۹‬نفر اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در دومین دور انتخابات مجلس هشتم در استان یک هزار و ‪۵۹۹‬ شعبه برای اخذ رای شرکت‌کنندگان ، پیش‌بینی شده که از این تعداد یک هزار و ‪ ۲۵۵‬شعبه ثابت و ‪ ۳۴۴‬شعبه ، سیار هستند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: از مجموع شعب اخذ رای مستقر در شش حوزه انتخابیه استان ‪۸۶۷‬شعبه در شهرها و ‪ ۷۳۲‬شعبه در روستاها مستقر هستند.

وی گفت: در دومین دور انتخابات مجلس هشتم در آذربایجان‌شرقی ، ‪ ۲۸‬هزار نفر اعم از عوامل اجرایی ، بازرسی ، نظارت و حفاظتی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به ضرورت توجه داوطلبان راه‌یافته به دور دوم‌انتخابات مجلس هشتم در استان به مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی افزود: داوطلبان مجاز به انجام تبلیغات قانونی از ساعت ‪ ۲۴‬شب بیست و هشتم فروردین تا ساعت ‪ ۲۴‬شب پنجم اردیبهشت امسال هستند.

به گفته وی ، متولدین شش اردیبهشت ماه سال ‪ ۱۳۶۹‬و قبل از آن می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس هشتم در آذربایجان‌شرقی ، شرکت کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد