وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعیت ایثارگران در دور دوم از نامزدهای جبهه متحد حمایت می‌کند

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز دوشنبه این جمعیت با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال نوآوری و شکوفایی گفت: در خصوص بحث نوآوری و شکوفایی تحلیل‌های مختلفی صورت گرفته و به عقیده من مصادیقی که در این حوزه مطرح شد باعث تنزل این مفهوم شده است.
فدایی گفت: نوآوری و شکوفایی گاهی ممکن است در حوزه نظری و اصول و مبانی اندیشه‌ای مطرح شود و گاهی می‌تواند در حوزه روش و اقدامات اجرایی مطرح شود.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعاً در حوزه مبانی و اصول وقتی بحث نوآوری و شکوفایی می‌شود نحوه تبلیغ مد نظر است و وقتی بحث در مورد روش و چگونگی کار است اساساً خلاقیت در این حوزه مفهوم پیدا می‌کند که باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به چالش‌های موجود در این زمینه گفت: چالش‌ مهم ما در حوزه روش و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی است.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان افزود: ما در اصول نظام جمهوری اسلامی نیاز به ابداع و خلاقیت جدیدی نداریم چرا که خودش از کارآمدی لازم برخوردار است.
فدایی گفت: استقلال طلبی و روحیه استکبار ستیزی و بقیه اصولی که مربوط به پایه‌های نظام می‌شود، اصولی است که بسیار مترقی و پاسخگوی نیاز بشر در ایجاد نو آوری بیشتر و به حوزه تبیین این مفاهیم برمی‌گردد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وجود برخی مسائل مهمتر برای پرداختن به آنها گفت: آنچه به اعتقاد ما بیشتر باید به آن بپردازیم و یکی از معیارهای جریان اصولگرا در چند سال اخیر بود، نوآوری در روش است که در زمان شورای هماهنگی این کار صورت گرفت.
وی گفت: باید یک بازنگری اساسی در حوزه اقدامات و برنامه ریزی داشته باشیم و اینکه از ظرفیت‌ها و نو اندیشان استفاده کنیم، خصوصاً در حوزه اقتصاد و ارتباط با مردم و شکوفایی و خلاقیت در اینجا معنا و مفهوم جدی پیدا می‌کند.
فدایی ادامه داد: در بحث مفاسد اقتصادی کمیسیون اصل نود با پرونده‌های متعددی مواجه شده‌ است و ما باید در حوزه مسائل مالی یک طرح جامعی را طراحی و قانونمند کنیم، یا در حوزه کل سیستم اداری که دچار نوعی رخوت و سنگینی است یک پالایش اساسی در نظام اداری انجام دهیم تا مردم از بروکراسی اداری نجات یابند.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در حوزه اقتصادی که یک حجم سنگین بروکراسی دولتی و اقدام رقابتی برای مردم سخت است، بحث نوآوری در این رابطه باید مطرح ‌شود و با طراحی روش‌های جدید کار آمدی نظام را بالا ببریم و در حوزه اقتصاد زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران افزود: در دور اول انتخابات مجلس هشتم بیش از 70 درصد کسانی که رأی آوردند نیروهای اصولگرا بودند و امیدواریم در دور دوم نیز مردم با اعتماد خود به جریان اصولگرا زمینه خدمت رسانی آنها را فراهم کنند.
فدایی گفت: در جبهه متحد اصولگرایان تصمیم گرفته شد که کماکان از نامزدهای جبهه در دور اول حمایت شود و در حوزه‌هایی که رقابت بین اصولگرایان است بنا بر تصمیم شورای مرکزی جبهه متحد، اصولگرایان را آزاد گذاشته‌ایم.
وی تأکید کرد: پنج شنبه این هفته یک همایش در شهر ری با سخنرانی حدادعادل برگزار می شود و یک همایش بزرگ نیز در روز سه شنبه آینده در اسلامشهر برگزار می‌شود.

* نادران:جامعه روحانیت در حمایت از جبهه متحد نشست برگزار می‌کند

الیاس نادران عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید نهادهای مدنی و حکومتی بتوانند به نحوی سازماندهی شوند که زمینه تحقق شعارهای امسال فراهم شود.
وی افزود: خدا را شاکریم که علیرغم محدودیت‌هایی که برای حضور مردم در انتخابات وجود داشت، با یک حضور حماسی و چشم‌گیر ملت شریف ایران بخش قابل توجهی از نامزدها را مشخص کردند.
نادران با تشکر از تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و به ویژه روحانیون که در مرحله اول انتخابات مجلس هشتم از نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان حمایت کردند گفت: از آیت‌الله مهدوی کنی که با موضع‌گیری صریح خود لیست جبهه متحد را بر سایر لیست‌ها ترجیح دادند و در مرحله دوم نیز حمایت از 11 نامزد جبهه متحد اصولگرایان اعلام و برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست در مدرسه عالی شهید مطهری برای حمایت از نامزدهای جبهه متحد تقدیر می‌کنیم.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: خدا را شاکریم که ساز و کار گروه 5+6 مورد مقبولیت مردم قرار گرفت و امیدواریم در مرحله دوم انتخابات نیز مردم عزیز ایران با اقبال عمومی به نامزدهای جبهه متحد اکثریت مجلس را در اختیار اصولگرایان قرار دهند.
نادران گفت:‌ جمعیت ایثارگران در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری کنگره سراسری خود را برگزار خواهد کرد و با توجه به موضوعات سال و انتخابات ریاست جمهوری دهم در این کنگره بحث و تبادل نظر خواهد شد.
نماینده مردم تهران تاکید کرد: اگر مجموعه ظرفیت‌های موجود در نهادهای مدنی، سیاسی و حاکمیت دست به دست هم بدهند و از ظرفیت‌های کارشناسی استفاده کنند با توجه به شعار سال غلبه بر مشکلات کار سختی نخواهد بود.
وی افزود: ما انتظار داریم همه گروه‌های سیاسی با همدلی بیشتر برای عملی شدن شعار نوآوری و شکوفایی با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف تلاش کنند.

*فدایی: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان ‌همین هفته اعلام می‌شود

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست خبری این جمعیت با خبرنگاران با اشاره به تغییر و تحولات در کابینه گفت: تغییرات حق طبیعی دولت بوده و دولت برای آنکه بتواند مأموریت خود را در این زمینه انجام دهد، ارزیابی هایی را از وزرای خود انجام می‌دهد.
وی گفت: تأکید ما بر کار آمدی است و اگر پیام این تغییرات کارآمدی باشد بسیار خو ب و اگر پیام تغییرات در کابینه کارآمدی نباشد، مطلوب نیست.
فدایی با اشاره به برگزاری همایش دوسالانه جمعیت ایثارگران و سؤال یکی از خبرنگاران در مورد مطرح شدن بحث ریاست جمهوری در این همایش گفت: هنوز کلید بحث ریاست جمهوری زده نشده است و در این همایش قرار است هفت محور مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به این محورها گفت: بحث تحلیل شرایط جاری، تعیین راهبرد برای آینده جمعیت ایثارگران، بحث در مورد اصل 44، لایحه خدمات کشوری، ارزیابی عملکرد سه قوه و نیز بررسی مفاسد اقتصادی خواهد بود.
وی با اشاره به تعیین راهبرد برای آینده گفت: یکی از مهمترین مباحثی که در تعیین راهبردهای آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد، بحث ریاست جمهوری است اما هنوز این بحث کلید نخورده است.
دبیر کل جمعیت ایثارگران با اشاره به اسامی نامزدهای قطعی گفت: اسامی نامزدها در شورای مرکزی مطرح شده است و همان افرادی هستند که قبلاً در لیست بوده‌اند در حوزه‌هایی که افراد اصولگرا حضور دارند تأکید خاصی نداریم و آنها را آزاد گذاشته‌ایم.
فدایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسامی نامزدهای جبهه متحد را در همین هفته اعلام می‌کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد