وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

به 30 کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان رای دادم

آیت الله مهدوی کنی دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از شرکت فعال و گسترده مردم در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم خوب عمل کرد.
وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه تبلیغات منفی از طرف دشمنان نظام و مشکلات بسیار بود اما مردم هوشمندانه و آگاهانه در انتخابات حضور یافتند و یک انتخابات آبرومند را برگزار کردند، لذا باید از مردم تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: انتخابات بسیار خوبی بود؛ این گذشتی که دوستان ما در حزب موتلفه اسلامی کردند و سهم‌خواهی نداشتند، پسندیده بود. الگوی جبهه متحد اصولگرایان باید ادامه پیدا کند. ما با همین الگو می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و در صحنه سیاسی کشور حضور داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات گفت: باید کاری کرد که در مرحله دوم هم اختلافی نباشد. در این انتخابات من به تمام 30 نفر در تهران رای دادم در مرحله دوم هم باید کامل رای داد یعنی به 11 نفر باقیمانده به طور کامل رای داد.
وی با اشاره به فعالیت‌های حزب موتلفه در انتخابات هشتم گفت: من علی‌رغم اینکه وارد کار حزبی نمی‌شوم به شما ارادت دارم. کارهای شما مبتنی بر اعتقادات دینی و قابل تقدیر است. با اغلب شما از قبل از انقلاب سابقه دوستی دارم. شما نشان دادید با روحانیت هستید و از روحانیت جدا نبودید، روحانیت هم از شما جدا نبود، این ارتباط یک نعمت است و باید آن را حفظ کرد.
وی خطاب به کسانی که از مردم رای اعتماد گرفته‌اند، گفت: توصیه من به دوستان این است که رقابت حذفی و سلبی را کنار بگذارند و برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات بر حق مردم لحظه‌ای را فرو گذار نکنند، این طور نباشد که نماینده‌ای رفت به مجلس، دیگر کاری با مردم نداشته باشد، باید از نظرات مردم و به ویژه نخبگان برای حل مشکلات استفاده کرد، البته نماینده باید استقلال خود را داشته باشد و به وظایف نمایندگی خود خوب عمل کند.
وی تاکید کرد: مردم مشکل دارند، به ویژه مشکل گرانی و تورم، نباید فرافکنی کنیم و مشکلات را به گردن دیگران بیندازیم همه باید مسئولیت حل مشکلات را بپذیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چه خوب است دوستانی که در مظان ریاست مجلس هستند رقابت‌های سلبی و حذفی را کنار بگذارند، با هم رفاقت داشته و با ایثار رفتار نمایند که رقابت میان خودی‌ها پسندیده نیست و به ضرر نظام است.
گفتنی است در این دیدار حبیب‌الله عسگراولادی طی سخنانی گفت: ما از حضرتعالی تشکر می‌کنیم که با حضور خود و هدایت‌های بی‌دریغ ما را تنها نگذاشتید. امیدواریم در انتخابات بعدی هم همین اشراف را داشته باشید که ما دچار تشتت نشویم.
وی افزود: حضور شما در صحنه و نیز تائیدات جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به جبهه متحد اصولگرایان مشروعیت ویژه بخشید.
همچنین محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این دیدار گفت: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات مجلس هشتم سنگ زیرین آسیاب وحدت تشکل‌های اصولگرا بود و ادعای سهم‌خواهی هم نداشت. بنده در طول یکسال گذشته بیش از 40 سفر به استان‌های کشور داشتم تا در سال وحدت ملی و انسجام اسلامی کارنامه خوبی از همگرایی اصولگرایان باقی بگذاریم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد